کد خبر : 1970136 | 12 مهر 1402 ساعت 01:28 | 36.9K بازدید | 48 دیدگاه

اشتباهات بی‌پایان اونانا و اخراج کاسمیرو

اولدترافورد دلتنگ گلر اسپانیایی:دخیا کجایی

کاسمیرو روی اشتباه آندره اونانا در دقایق پایان بازی منچستریونایتد مقابل گالاتاسرای از زمین اخراج شد.

اولدترافورد دلتنگ گلر اسپانیایی:دخیا کجایی

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در هفته دوم مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گالاتاسرای رفت و با نتیجه 3-2 شکست خورد.

تیم تحت هدایت اریک تن هاخ در ورزشگاه اولدترافورد یک شکست دیگر را متحمل شد تا علاوه بر لیگ برتر نشان دهد در اروپا هم وضعیت مناسبی ندارد.

یونایتد امشب یک مرتبه دیگر روی اشتباه آندره اونانا ضربه خورد. دروازه‌بان نیجریه‌‌ای که در تابستان جانشین داوید دخیا شد هنوز نتوانست در ترکیب این تیم خودش را پیدا کند.

1935417
1935419

در دقیقه 77 این بازی او باعث شد تا کاسمیرو از زمین اخراج شود. پس از اینکه پاس به عقب لیندلوف در اختیار او قرار گرفت این دروازه‌بان تصمیم اشتباهی داشت.

اونانا قصد داشت توپ را به کاسمیرو پاس بدهد که ضربه کم قدرت او به دریس مرتنز رسید و این بازیکن به سمت دروازه حرکت کرد تا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد.

1935418

او برای ضربه زدن به سمت چارچوب دروازه یونایتد آماده می‌شد که کاسمیرو برای جبران اشتباه اونانا مجبور شد با تکل از پشت بازیکن حریف را متوقف کند و ضمن اعلام خطاب پنالتی به سود گالاتاسرای، با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شود.

تلاش کاسمیر‌و برای عدم گلزنی گالاتاسرای بی فایده بود. اگرچه ضربه پنالتی مائورو ایکاردی گل نشد اما او دقیقه 81 گل برتری تیمش را به ثمر رساند و گالا به عنوان تیم برنده این بازی را به پایان رساند.

دیدگاه‌ها