کد خبر : 1970137 | 12 مهر 1402 ساعت 01:31 | 8.9K بازدید | 9 دیدگاه

آرتتا: از کیفیت لانس آگاه بودم، شب بزرگی برای ما بود

میکل آرتتا پس از شکست دور از انتظار مقابل لانس، درباره نکاتی از بازی صحبت کرد.

آرتتا: از کیفیت لانس آگاه بودم، شب بزرگی برای ما بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرتتا در دومین بازی‌شان در این فصل لیگ قهرمانان اروپا، در خانه لانس با نتیجه ۲-۱ شکست خوردند. این تنها اتفاق بد امشب برای آرسنالی‌ها نبود و بوکایو ساکا هم در دقیقه ۳۴ بازی به علت مصدومیت تعویض شد. آرتتا پس از بازی درباره شکست تیمش از لانس و اتفاقات امشب، نظراتش را ارائه داد: «از عملکرد لانس شگفت‌زده نشدم. آنها فوق‌العاده بازی می‌کنند. بازی‌هایشان را در فصل قبل تماشا کردم‌‌. بازیکنان عالی و سرمربی بسیار بزرگی دارند. من دیده بودم فصل گذشته چه کردند و از کیفیت‌شان آگاه بودم.

آنها یک تیم واقعا خوب و حریفی استثنایی هستند. ما جلو افتادیم و اما قدر موقعیت‌های بعدی را ندانستیم و روی موقعیت‌های آنها به اندازه کافی دفاع نکردیم. اشتباهات در فوتبال اتفاق می‌افتد اما تفاوت در محوطه‌های جریمه ایجاد خواهد شد. شما باید توپ را به تور بچسبانید و خوب دفاع کنید. قطعا تماشاگران حریف هم تاثیرگذار بودند. آنها جو خوبی برای تیم خود ایجاد کردند. توانستیم در دقایقی پس از گل‌مان آنها را ساکت کنیم، اما پس از دو گلی که خوردیم دوباره جو علیه ما شد.

1935423
1935424

در نهایت این یک شب بزرگ برای ما بود. ما نتوانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم، اما توانستیم یاد بگیریم.

او درباره مصدومیت ساکا گفت: «او در نیمه اول روی یک صحنه مصدوم شد. بنظرم عضلانی بود. احساس ناراحتی کرد و ما مجبور شدیم او را از بازی خارج کنیم. فعلا چیزی بیشتر از این نمی‌دانیم، اما به نظر خوب نمی‌آمد. پس از تست و آزمایشات مشخص می‌شود‌. از بازی دادن به او پشیمان نیستم. دیروز حالش کاملا خوب بود و آماده بازی بود. نمی‌دانم بازی با سیتی را از دست خواهد داد یا نه، در روزهای آینده مشخص خواهد شد.»

دیدگاه‌ها