کد خبر : 1970138 | 12 مهر 1402 ساعت 01:33 | 39.2K بازدید | 46 دیدگاه

آنچلوتی: هیچکس کامل نیست، حتی من به این خوش تیپی!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید که از پیروزی نفسگیر خوشحال بود، به تمجید از بازیکنان موثر در پیروزی امشب تیمش پرداخت.

آنچلوتی: هیچکس کامل نیست، حتی من به این خوش تیپی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم رئال مادرید موفق شد تا در یک بازی حماسی دیگر در خانه در رقابت‌های چمپیونزلیگ، تیم ناپولی را در یک بازی هیجان انگیز و پر افت و خیز شکست دهد. این تیم یک بار از میزبان عقب افتاد و یک بار هم از آنها پیشی گرفت اما نتوانست برتری خود را حفظ کند، اما در نهایت روی یک شوت زیبا موفق شد گل پیروزی بخش و پایانی را به ثمر برساند و با امتیازات کامل در صدر قرار بگیرد. کارلو آنچلوتی، خوشحال از پیروزی خانگی سخت، در کنفرانس خبری بعد از بازی به سوالات خبرنگاران جواب داد.

1935426

پنالتی در ابتدای نیمه دوم؟
" ما یک بازی کامل و جدی را انجام دادیم، موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، توپ را به خوبی کنترل کردیم. اما همه چیز با پنالتی تغییر کرد، برای 10 تا 15 دقیقه رنج کشیدیم اما دوباره کنترل توپ را پس گرفتیم."

عملکرد لوکا مودریچ؟
"عالی بود. لوکا مودریچ کیفیت بازی را برای ما عوض کرد. تحربه و کیفیتی که مودریچ به تیم می‌آورد باعث شد بازی را کنترل کنیم، ما نیاز به کنترل بیشتری داشتیم و مودریچ به ما کمک کرد."

گل پیروزی بخش والورده؟
"فده یک بازیکن ماورایی است، این فقط یک از شوت‌های فوق العاده‌ای بود که از راه دور می‌زند. این که گل به اسم او ثبت نشد مسخره است. این یک شوت بی نظیر بود."

جود بلینگام برای هشتمین بار عنوان بهترین بازیکن زمین را در فصل کسب کرد، دومین عنوانش در دو بازی چمپیونزلیگ؟
"چیزی که در مورد او مرا شگفت زده می‌کند، این است که فقط 20 سال دارد. کیفیت و بلوغ و شخصیتش برای سنش باورنکردنی است. همیشه متمرکز است و می‌داند چه می‌خواهد بکند. توانایی‌ها و قدرت بدنی‌اش واقعا تاثیر گذارند. ما توانستیم نیمه اول را کنترل کنیم چون موقعیت بلینگام، والورده و رودریگو بین خطوط عالی بود."

عملکرد ادواردو کاماوینگا؟
"کاماوینگا به ما فرصت می‌دهد که از عقب بازیسازی را شروع کنیم و وقتی به میانه زمین می‌رسد هم موثر است."

عملکرد حریف؟
"ناپولی تیمی با بازیکنان بسیار عالی است. اما نتیجه عادلانه بود. ما سزاوار برد بودیم."
کپا آریزابالاگا نامطمئن بود؟
"کپا دروازه‌بان بسیار خوبی است اما گاهی روی سانتر از جناحین به مشکل می‌خورد. اما او خیلی قد بلند نیست. به هر حال هیچکس کامل نیست، حتی من که خیلی خوش تیپم (می‌خندد)"

دیدگاه‌ها