کد خبر : 1970144 | 12 مهر 1402 ساعت 01:58 | 7.9K بازدید | 7 دیدگاه

اینزاگی: ممکن بود در نیمه اول کارمان یکسره شود!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 1-0 مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنان تیمش تبریک گفت، اما اعتراف کرد که آنها در نیمه اول اشتباهاتی انجام دادند.

اینزاگی: ممکن بود در نیمه اول کارمان یکسره شود!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری امشب در سن سیرو در مسابقات چمپیونزلیگ برابر قهرمان سال قبل پرتغال، بنفیکا در خانه پیروز شد و تک گل مارکوس تورام برای کسب هر سه امتیاز کافی بود.

اینزاگی در مصاحبه بعد از بازی گفت: "من به بچه‌ها تبریک گفتم، فراموش نکنید که ما نیمه شب شنبه از سالرنو بازگشتیم. بنفیکا یک روز بیشتر استراحت کرده بود، اما بچه‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و من به آن‌ها تبریک گفتم، زیرا در نیمه دوم عطش زیادی دیدم. چندین بار به تیرک دروازه زدیم، اما تمرکزمان را حفظ کردیم. ما می‌توانستیم خوش شانس‌تر باشیم."

اینزاگی در مورد تشویق‌های هواداران هم گفت: "هواداران همیشه از ما حمایت کردند و 96 دقیقه از تیم حمایت کردند. فراموش نکنید که بنفیکا فصل گذشته قهرمان لیگ شد، آنها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیدند و قبلاً سوپرکاپ پرتغال را در این فصل برده‌اند."

1935440

او به سوالی درباره عملکرد کند در نیمه اول و پیشرفت در نیمه دوم بسیار بهتر بود و صحبت‌های بین دو نیمه هم پاسخ داد: "من به بچه‌ها گفتم که فقط در بازی بمانند. در نیمه اول چند اشتباه مرتکب شدیم، که می‌توانست ما را از جریان خارج کند اما عملکرد همچنان خوب بود. تیم متمرکز بود و میل زیادی برای پیروزی داشت."

دیدگاه‌ها