کد خبر : 1970145 | 12 مهر 1402 ساعت 01:59 | 69.6K بازدید | 18 دیدگاه

سیو معجزه آسای قهرمان بایرن در دقیقه 95 را تماشا کنید

ناجی: نام تو اولرایش است!

بایرن مونیخ به لطف واکنش استثنایی اسون اولرایش در لحظات پایانی بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن به برتری 2-1 رسید.

ناجی: نام تو اولرایش است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برد امشب در ورزشگاه خانگی کپنهاگن را مدیون یک واکنش خارق العاده است.

شاگردان توماس توخل در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه دانمارک به مصاف کپنهاگن رفتند و با نتیجه 2-1 به برد دست پیدا کردند.

1935445

نیمه اول این بازی با توجه به عملکرد مناسب بایرن گلی در پی نداشت و بر خلاف تصور این میزبان بود که به گل رسید. در دقیقه 53 لوکاس لراگر روی ضدحمله برای تیمش گلزنی کرد.

بایرن به این گل‌ها واکنش خوبی نشان داد و در دقایق 67 و 83 به ترتیب توسط جمال موسیالا و ماتیس تل به گل رسید تا این دیدار را در نهایت به نفع نماینده آلمان به پایان برسد.

بایرن پس از به ثمر رساندن گل دوم فشار زیادی را متحمل شد و کپنهاگن برای به ثمر رساندن گل تساوی تا آخرین لحظات بازی تلاش می‌کرد؛ یکی از این تلاش‌های چیزی نمانده بود که دروازه بایرن را باز کند.

1935443
1935444

در دقیقه 95 کپنهاگن آخرین شانس برای گلزنی را روی واکنش دیدنی اولرایش از دست داد. ارسال بلند پیتر آنکرسن روی دروازه‌ بایرن با وجود دخالت اریک ماکسیم چوپو-موتینگ پس از برخورد جزئی با پای این بازیکن فرانسوی به سمت دروازه روانه شد.

توپ پس از برخورد به زمین سرعت بیشتری گرفت و به سمت گوشه دروازه در حال حرکت بود که شیرجه بلند اولرایش و اثرگذاری دست چپ او موجب شد توپ راهی اوت شود.

این واکنش حسرت بزرگی برای بازیکنان کپنهاگن باقی گذاشت و آن‌ها در یکقدمی به ثمر رساندن گل تساوی و متوقف کردن قهرمان بوندس‌لیگا با این واکنش دیدنی در نهایت شکست خوردند.

دیدگاه‌ها