کد خبر : 1970147 | 12 مهر 1402 ساعت 02:03 | 20.3K بازدید | 35 دیدگاه

سرمربی ناپولی‌:

نباید به رئال می‌باختیم، تساوی عادلانه‌تر بود

رودی گارسیا، سرمربی ناپولی‌، می‌گوید بازیکنان تیمش شایسته شکست 3-2 مقابل رئال مادرید نبودند.

نباید به رئال می‌باختیم، تساوی عادلانه‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، رودی گارسیا می‌گوید دیدار رئال مادرید و ناپولی‌ در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا که با نتیجه 3-2 به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید، باید با تساوی تمام می‌شد.

ناپولی‌ در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا با گل لئو اوستیگارد پیش افتاد، اما گلزنی وینیسیوس جونیور و جود بلینگام قبل از پایان نیمه نتیجه را به سود رئال تغییر داد.

1935449

پیتر زیلینسکی یک پنالتی را در نیمه دوم به گل تبدیل کرد تا میزبان به تساوی برسد اما شوت پرقدرت فدریکو والورده نتیجه بازی را به سود رئال تغییر داد.

رودی گارسیا پس از این بازی گفت: "فکر نمی‌کنم این یک نتیجه عادلانه باشد. تساوی درست‌تر به نظر می‌رسد اما فوتبال گاهی اوقات چنین است. ما در شرایط مساوی با این تیم بزرگ بازی کردیم، اما مشکل این است که نباید گل اول را بخوریم، زیرا سبک ما بازی از عقب زمین است و می‌دانیم که خطراتی در این زمینه وجود دارد. بازیکنان می‌دانند که می‌توانند اشتباه کنند.

گل بلینگام؟

مشکلی که من دارم این است که بعد از تساوی 1-1، ما خیلی باز بازی کردیم. وقتی در یک لحظه سخت قرار می‌گیرید، باید محکم بمانید، پرس از بالای زیادی نداشته باشد که فضاهایی را ایجاد کنید که وینیسیوس و بلینگام منتظر آن هستند. این گل در زمانی به ثمر رسید که به نظرم از دفاع محافظت نکردیم. ما باید هافبک‌ها و وینگرها را نزدیک نگه می‌داشتیم و آن‌ها را از جناحین رو به عقب‌تر می‌بردیم. خیلی بهتر است که اجازه دهیم رئال مادرید با دنی کارواخال یا ادوارد کاماوینگا توپ را در اختیار داشته باشد تا بلینگام یا والورده پشت هافبک‌های ما باشند. فکر می‌کنم بیشتر به خاطر نگرش اشتباه تیم بود.

نتیجه بازی؟

وقتی نتیجه 1-1 است، باید بتوانیم متحد شویم، محکم بمانیم و همیشه برای انجام پرس بالا عجله نکنیم. فکر می‌کنم تیم و رهبران تیم در زمین باید یاد بگیرند که چگونه لحظات مختلف مسابقه را بخوانند.

دیدگاه‌ها