کد خبر : 1970149 | 12 مهر 1402 ساعت 06:30 | 86.3K بازدید | 38 دیدگاه

آکادمی آژاکس با پیراهن پرسپولیس! (عکس)

هواداران پرسپولیس امید زیادی دارند تا نسل کنونی برآمده از آکادمی بتوانند بخشی از تیم آینده باشگاه را تشکیل بدهند.

آکادمی آژاکس با پیراهن پرسپولیس! (عکس)

به گزارش ورزش سه، این واقعیت که تیم‌های پایه پرسپولیس و استقلال سازماندهی چندان خوبی ندارند، به نظر حالا کمی تغییر کرده و حداقل پرسپولیس با اختصاص زمین درفشی‌فر و استخدام یک مدیر آکادمی، تلاش کرده تا اوضاع را تغییر دهد.

همچنین یحیی گل‌محمدی، یکی از دستیاران خود (مهرداد خانبان) را به عنوان ناظر دائمی تیم‌های پایه به خصوص امید و جوانان قرار داده تا اطلاع مستمر از وضعیت بازیکنان داشته باشد.

در این سال‌ها نفرات نسبتا زیادی از تیم پایه پرسپولیس به جمع بزرگسالان رسیدند اما کمتر توانستند راه مهدی عبدی و محمد عمری را بپیمایند و حتی بسیاری محو شدند و از فوتبال رفتند.

با این حال در فصل جاری نیز بازیکنان زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال جدیدی به ترکیب سرخپوشان اضافه شدند و در فهرست لیگ برتر و بعضا آسیا هم قرار گرفتند.

علیرضا خدادادی (۲۹)، علیرضا بابایی (۳۷)، علیرضا عنایت زاده (۳۵)، امید فهمی (۳۲)، محمد گندمی (۳۸) و عرفان نجاری (۳۴) به همراه امیر رضا رفیعی و مهرشاد اسدی بازیکنانی هستند که در فهرست پرسپولیس حضور دارند.

البته مصدومیت تلخ و دردناک علیرضا خدادی باعث شد تا این بازیکن پرامید فصل را از دست بدهد اما سایرین پرتلاش و با انگیزه، آماده نمایش استعداد خود به یحیی گل‌محمدی هستند.

1935463

علیرضا بابایی فصل گذشته خود را در قامت الترناتیو دانیال اسماعیلی‌فر نشان داد و مقابل فولاد به میدان رفت، امیر رضا رفیعی این هفته گزینه جانشینی بیرانوند بود، امید فهمی در پست وینگر حضور دارد و میلاد سورگی هم دقایقی برابر الدحیل بازی کرد.

آنها جوانانی هستند که در پروژه ذهنی و عملی یحیی گل‌محمدی قرار دارند. یحیی امیدوار است این فصل نفراتی را به پرسپولیس معرفی کند که میراث او برای آینده باشند.

دیدگاه‌ها