کد خبر : 1970154 | 12 مهر 1402 ساعت 08:11 | 34.6K بازدید | 27 دیدگاه

میثم دلخانی حذف شد، سهرابی در حسرت فینال ماند

دو طلا و یک برنز در انتظار کشتی فرنگی ایران

تيم ملي كشتي فرنگى ايران در چهار وزن نخست شانس كسب دو طلا و يك برنز را خواهد داشت.

دو طلا و یک برنز در انتظار کشتی فرنگی ایران

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات 4 وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو از صبح امروز (چهارشنبه) در حال برگزاری است.

بولت پرسپولیسدر وزن 60 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 7 بر 1 سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه نهایی، دلخانی حذف شد.

1935487

بولت پرسپولیسدر وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه 5 بر 2یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در حالی که 7 امتیاز از حریف خود پیش بود با نتیجه 9 بر 4 و ضربه فنی مغلوب میرجان شرماخانبت از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. سهرابی در این دیدار به مصاف برنده لی لی از چین و نماینده تایلند می رود.

1935485

بولت پرسپولیسدر وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در در اول با نتیجه 9 بر 3 کیم هیون وو از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در  دور بعد با نتیجه 5 بر 3 دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 1 بر 1 از سد ریو لیو از چین گذشت و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد در این دیدار با آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان پیکار می کند.

1935488

بولت پرسپولیسدر وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه 7 بر 1 آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در درو بعد با نتیجه 7 بر 1 عظیم آناممدوف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 سونیل کومار از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار با جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان مبارزه می کند.

1935486

بدين ترتيب عصر امروز از ساعت ١٧ به وقت هانگژو، ديدارهاى رده بندى و فينال برگزار خواهد شد كه ايران شانس كسب دو مدال طلا در اوزان ٧٧ و ٨٧ كيلوگرم و شانس يک مدال برنز در وزن ۶۷ کیلوگرم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها