کد خبر : 1970171 | 12 مهر 1402 ساعت 10:40 | 49.4K بازدید | 30 دیدگاه

واکنش دیدنی بلینگام به شوت ستاره رئال (عکس)

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از گل سوم این تیم که روی شوت فدریکو والورده به ثمر رسید بسیار خوشحال شد.

واکنش دیدنی بلینگام به شوت ستاره رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در زمین ناپولی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد. 

آنها ابتدا از حریف عقب افتادند اما درخشش بلینگام باز هم به کمک آنها آمد تا بازی در همان نیمه اول با دو گل از این بازیکن و وینیسیوس جونیور به سود این تیم شود و آنها به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شوند. 

شاگردان رودی گارسیا در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند اما شوت تماشایی والورده که با برخورد به پشت دروازه‌بان ناپولی وارد دروازه شد باعث شد که سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه به رئال برسد. 

بلینگام که پاس گل اول را برای وینیسیوس جونیور ارسال کرد و گل دوم را شخصا به ثمر رساند، از شوت والورده که گل سوم تیمش را به همراه داشت بسیار هیجان‌زده و خوشحال شد. 

1935511

واکنش این ستاره انگلیسی بلافاصله پس از ورود به دروازه و خوشحالی تکی خودش که ناباوری از گل شدن چنین شوتی در آن دیده می‌شود و بارها بالا و پایین می‌پرد توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران را به خود جلب کرد. 

او از زمان پوشیدن پیراهن رئال به ستاره اصلی این تیم در رقابت‌های فصل جدید تبدیل شده و از جایگاه خاصی بین هواداران و دیگر بازیکنان برخوردار است و مشخصا رابطه بسیار خوبی را با دیگر هم تیمی‌هایش شکل داده است.

دیدگاه‌ها