کد خبر : 1970190 | 12 مهر 1402 ساعت 11:41 | 29.8K بازدید | 12 دیدگاه

واکنش عجیب به گل نیمار: بیش از حد به او پرداختید!

مجری یکی از برنامه‌های تلویزیون اسپانیا واکنش عجیب و جالبی به گل نیمار برابر نساجی داشت.

واکنش عجیب به گل نیمار: بیش از حد به او پرداختید!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران روز گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد. 

نیمار موفق شد گل دوم تیمش را در این بازی و در دقیقه 58 وارد دروازه نساجی کند تا نقش مهمی را در پیروزی الهلال و کسب سه امتیاز این بازی در ورزشگاه آزادی ایفا کرده باشد. 

با این حال، به نظر می‌رسد که درخشش او در الهلال و نمایش خوبی که روز گذشته برابر نماینده ایران به نمایش گذاشت همچنان برای کارشناسان و رسانه‌های اسپانیایی کافی نیست و مجری یکی از برنامه‌های معروف این کشور بار دیگر انتقادهایی را از او مطرح کرد. 

1935206

برنامه صبحگاهی آروسروس پس از بررسی پیروزی رئال مادرید برابر ناپولی و تمجید از نمایش درخشان جود بلینگام در ترکیب رئال و حتی مقایسه او با دیه‌گو مارادونا، به بازی الهلال و نساجی اشاره کرد. 

با پخش شدن صحنه گل نیمار در بازی روز گذشته که اولین گل این ستاره برزیلی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم به حساب می‌آمد، مجری این برنامه صرفا به گفتن این جمله که «به او بیش از حد پرداخته شده است» از صحنه عبور کرد و برنامه را ادامه داد تا نشان دهد که علاقه زیادی به این بازیکن سابق بارسلونا ندارد. 

دیدگاه‌ها