کد خبر : 1970201 | 12 مهر 1402 ساعت 12:21 | 31.8K بازدید | 13 دیدگاه

سکوت کاپیتان شکست: مگر قاتل گرفته‌اید!

ناچو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و پس از اخراج در بازی برابر خیرونا، دیشب نیز یک پنالتی تقدیم ناپولی کرد. او پس از مسابقه سکوتش را شکست.

سکوت کاپیتان شکست: مگر قاتل گرفته‌اید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در زمین ناپولی به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. رئال 3-2 برد و این برد به لطف درخشش جود بلینگام و وینیسیوس حاصل شد اما در شب خوب رئال، ناچو بازهم ناامیدکننده بود.

1934307

کاپیتان که در بازی قبلی به دلیل تکل خشن روی پای بازیکن خیرونا اخراج شده بود، دیشب یک پنالتی تقدیم ناپولی کرد تا بازی 2-2 مساوی شود ولی فده والورده با شوت استثنایی خود و البته کمی هم شانس، بازی را برگرداند و اجازه نداد رئال با اشتباه ناچو برد را از دست بدهد. ناچو سه جلسه نیز محروم شده و ال کلاسیکو را از دست داده است.

او در پایان بازی دیشب سکوتش را شکست و گفت: «بله، در بازی قبلی اشتباه بدی مرتکب شدم و پس از آن تنها چیزی که برایم اهمیت داشت، سلامتی پورتو (بازیکن خیرونا) بود. با خودش حرف زدم و عذرخواهی کردم. بازهم می‌گویم که خطای بدی بود و اشتباه کردم.»

ناچو ادامه داد: «چند روز سخت را داشتم ولی من نه قاتلم و نه جنایتکار. متوجه این همه انتقاد نمی‌شوم. مگر قاتل گرفته‌اید؟ من خودم می‌‎دانم اشتباه کردم ولی هرگز حرکتم عامدانه نبود. هر انسانی اشتباه می‌کند و این بار نوبت من بود. نمی‌دانم باشگاه تقاضای فرجام می‌کند یا خیر ولی امیدوارم حداقل یک جلسه محرومیتم کم شود و بتوانم به الکلاسیکو برسم. دنیا هم به آخر نرسیده و هنوز در ابتدای فصل هستیم.»

دیدگاه‌ها