کد خبر : 1970209 | 12 مهر 1402 ساعت 12:42 | 12.4K بازدید | 10 دیدگاه

کل‌کل به سبک لیگ فرانسه: کشاورزها پولدارها را بردند!

صفحه رسمی لیگ یک فرانسه طعنه جالبی به پیروزی لانس برابر آرسنال زد.

کل‌کل به سبک لیگ فرانسه: کشاورزها پولدارها را بردند!

به گزارش "ورزش سه"، لانس شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد. 

این اولین باخت شاگردان میکل آرتتا از ابتدای فصل جدید تا به حال بود و شاید کمتر کسی انتظار داشت که چنین نتیجه‌ای در این بازی رقم بخورد و همه توپچی‌ها را از پیش برنده این دیدار می‌دانستند. 

این پیروزی و کسب این سه امتیاز ارزشمند برای لانس باعث شد که صفحه لیگ یک فرانسه از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و با انتشار عکسی از شادی پس از گل بازیکنان این تیم برای سایر لیگ‌ها کری بخواند. 

1935591

آنها عکسی از خوشحالی آدرین توماسون پس از گلی که برابر آرسنال به ثمر رساند منتشر کردند و نوشتند: «لیگ کشاورزها بار دیگر ضربه خودش را زد.»

پنج لیگ معتبر اروپایی شامل لیگ برتر انگلیس، لالیگا، سری آ، بوندسلیگا و لیگ یک فرانسه هستند اما بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که لیگ فرانسه ضعیف‌تر از آن است که در این جمع حضور داشته باشد و از آنها با لقب «لیگ کشاورزها» یاد می‌کنند. 

همین باعث شده که صفحه رسمی این لیگ از همین عبارت که در اصل برای تحقیر آنها به کار برده می‌شود استفاده کند تا نشان دهد که شرایط همیشه به یک شکل پیش نمی‌رود.

دیدگاه‌ها