کد خبر : 1970216 | 12 مهر 1402 ساعت 13:11 | 37.8K بازدید | 36 دیدگاه

کولاک سپاهانی‌های سابق در ترکیب ثابت پرسپولیس

ترکیب اصلی سرخ‌ها در مقابل الدحیل با توجه به غیبت سه ستاره پرسپولیس شکل و شمایل جدیدی در خط هافبک به خود گرفت.

کولاک سپاهانی‌های سابق در ترکیب ثابت پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل میلاد سرلک را به دلیل محرومیت و مهدی ترابی و وحید امیدی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.

در این شرایط خط هافبک پرسپولیس دستخوش تغییر شد. یحیی تیمش را دوباره با یک هافبک دفاعی چینش کرد تا سروش رفیعی به ترکیب برگردد و مسعود ریگی نیز مرد مورد اعتماد سرخ‌ها برای بازی به عنوان تک هافبک دفاعی این تیم باشد.

در شرایطی که گفته می‌شد مهدی ترابی شرایط بهتری دارد و می‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند اما گل‌محمدی روی او ریسک نکرد و یاسین سلمانی جوان را در ترکیب اصلی قرار داد تا ترکیب سرخ‌ها علاوه بر هجومی شدن، دارای بازیکنان خلاق هم باشد.

1935596

یاسین سلمانی و مسعود ریگی در این فصل پس از جدایی از سپاهان به پرسپولیس پیوستند و این اتفاق فصل گذشته برای سروش رفیعی رخ داده بود. این سه بازیکن برای اولین بار کنار هم در ترکیب اصلی قرار گرفتند و نمایشی کم نقص داشتند.

نکته مهم اینکه یحیی گل‌محمدی از یاسین سلمانی و سروش رفیعی که هردو قابلیت بازی به عنوان بازیساز و پشت مهاجم را دارند به طور همزمان در زمین بهره گرفت. این در شرایطی است که در مقطعی از نقل و انتقالات شایعه شده بود پرسپولیس به دلیل حضور سروش نیازی به یاسین ندارد.

دیدگاه‌ها