کد خبر : 1970218 | 12 مهر 1402 ساعت 13:18 | 11.8K بازدید | 16 دیدگاه

فینالیست‌ها امروز مشخص خواهند شد

حسرت بزرگ: جای خالی ایران در نیمه نهایی هانگژو

مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال هانگژو امروز برگزار خواهد شد.

حسرت بزرگ: جای خالی ایران در نیمه نهایی هانگژو

به گزارش ورزش سه، تا دقایقی دیگر اولین بازی نیمه نهایی فوتبال هانگژو برگزار خواهد شد، و تیم‌های فینالیست مشخص خواهند شد.

در مرحله نیمه نهایی المپیک آسیایی هانگژو تیم‌های ژاپن-هنگ کنگ و کره جنوبی-ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت و برای صعود به فینال تلاش خواهند کرد.

تیم ملی امید ایران با شکست ناباورانه مقابل هنگ کنگ ار دور مسابقات حذف شد تا امروز صرفا یک تماشاگر باشیم و بازی‌های امروز حساسیتی برای ما نداشته باشد.

امیدهای ایران در صورت صعود به نیمه نهایی 2 بازی قطعی دیگر انجام میدادند و در صورت صعود به فینال مسابقات برای قهرمانی تلاش می‌کردند و در صورت شکست مقابل ژاپن به احتمال خیلی زیاد به مصاف ازبکستان می‌رفتند که دیدار انتقامی مقدماتی المپیک بود!

1933501

گرفتن مدال در این رشته حسرت دیگری است که خواهیم خورد، در ناکامی‌های پیاپی و سالیان طولانی تیم ملی امید این را هم باید اضافه کنیم که در یک بازی که باید خیلی ساده صعود می‌‍کردیم همه چیز را از دست دادیم، مدال‌هایی که در دسترس بود و روی یک غفلت و بی دقتی در فاز هجومی از دست رفت.

تیم ملی ژاپن امروز به مصاف هنگ کنگی خواهد رفت که در مرحله گروهی مقابل ازبکستان شکست خورد اما به دلیل عدم حضور افغانستان و سوریه در این گروه به مرحله بعدی صعود کرد، آنها در مرحله حذفی فلسطین و ایران را شکست دادند و به نیمه نهایی مسابقات رسیدند، همچنین ژاپنی‌ها با شکست قطر و فلسطین در مرحله گروهی و حذف میانمار و کره شمالی به این مرحله رسید.

در سمت دیگر جدول ازبکستان با شکست هنگ کنگ، اندونزی و عربستان به نیمه نهایی رسید و کره‌ای‌ها با شکست کویت، تایلند، بحرین، قرقیزستان و چین با اقتدار به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

دیدار تیم‌های ژاپن-هنگ کنگ ساعت 13:30 و کره جنوبی-ازبکستان ساعت 15:30 امروز برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها