کد خبر : 1970226 | 12 مهر 1402 ساعت 13:40 | 35.5K بازدید | 16 دیدگاه

تعجب اسطوره ایتالیا از ستاره رئال: استثنایی است!

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، عملکرد و توانایی‌های جود بلینگام را پس از پیروزی رئال برابر ناپولی تحسین کرد.

تعجب اسطوره ایتالیا از ستاره رئال: استثنایی است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در زمین ناپولی برابر این تیم قرار گرفت و با نتیجه 2-3 پیروز شد. 

بلینگام که تابستان امسال از دورتموند راهی رئال مادرید شد باز هم ستاره اول تیمش در این دیدار بود و موفق شد نمایشی درخشان و تحسین برانگیز را در ترکیب این تیم ارائه کند و جایزه بهترین بازیکن زمین را هم دریافت کرد. 

این ستاره انگلیسی پاس گل اول رئال را برای وینیسیوس جونیور ارسال کرد و پس از آن هم موفق شد گل دوم تیمش را روی کاری انفرادی و با به نمایش گذاشتن تکنیک و توانایی‌های خاصش به ثمر برساند. 

1935553

دل پیرو پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «بلینگام ویژگی‌های فیزیکی بسیار خوبی دارد. او در حمل توپ عالی است، شخصیت بسیار خوبی در زمین دارد و می‌تواند بارها دروازه حریفان را باز کند. 

هرطور که دوست دارید او را خطاب کنید اما این بازیکن واقعا قدرتمند است. او در هر بخشی از زمین و چه زمانی که توپ را در اختیار دارد و چه زمانی که توپ زیر پایش نیست قدرتمند است. او با نفوذهای لحظه آخری ضربه کاری به حریف می‌زند و نباید این واقعیت را دستکم بگیریم که با شخصیت بزرگش توانست به خوبی در رئال مادرید جا بیفتد. 

آنچلوتی کار بسیار خوبی انجام داد و عاقلانه او را مدیریت کرد. بلینگام جانشین کریم بنزما نیست اما در غیاب این ستاره فرانسوی، رئال توانسته از او و حرکاتش برای ضربه زدن به حریفان استفاده کند.»

دیدگاه‌ها