کد خبر : 1970227 | 12 مهر 1402 ساعت 13:43 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

نعمتی بار دیگر در چپ اعتماد یحیی را جلب کرد

مدافع پرسپولیس در یکی از بهترین نمایش‌های این فصل خود مدعی است که آنها همچنان امید بزرگ خود برای صعود از این مرحله را دنبال خواهند کرد.

نعمتی بار دیگر در چپ اعتماد یحیی را جلب کرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از نمایش‌های درخشان و فوتبالی با برنامه توانست به بردی ارزشمند در خانه الدحیل دست یابد تا اکنون بار دیگر در جدول این رقابت‌ها شانس بالایی برای صعود به خود اختصاص دهد.

بعد از مصدومیت وحید امیری نگرانی بزرگ در سمت چپ پرسپولیس شکل گرفت اما علی نعمتی به عنوان بازیکن مورداعتماد یحیی گل محمدی توانست شبی درخشان و بدون اشتباه را پشت سر بگذارد و در هماهنگی با دیگر مدافعان تیمش، سد دفاعی محکمی برابر حریف شکل دهد.

نعمتی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته نیز نمایشی موفق در این پست غیرتخصصی از خود به جا گذاشته بود، در فصل جدید نیز علیرغم مصدومیتی که پشت سر گذاشته بود، شرایط خوبی را دنبال می‌کرد. با این حال برابر الدحیل می‌توان او را یکی از بازیکنان تاثیرگذار در جمع شاگردان یحیی گل محمدی در مسیر دفع حملات حریف قلمداد کرد.

1935617

مدافعی که اکنون مدعی است تیمش قادر خواهد بود با پشت سر گذاشتن حواشی مربوط به اولین شکست فصل در لیگ قهرمانان آسیا، با اعتماد بنفس و روحیه‌ای که برابر الدحیل در خانه حریف با دستیابی به سه امتیاز کسب کرده‌اند، جواز صعود به مرحله بعدی را دریافت کنند. اتفاقی سخت اما با نمایشی که از این تیم برابر الدحیل شاهد بودیم، امیدواری بزرگ شکل گرفته است.

دیدگاه‌ها