کد خبر : 1970228 | 12 مهر 1402 ساعت 13:46 | 40.3K بازدید | 35 دیدگاه

10 پیروزی متوالی برای یاران رونالدو:

النصر رقبایش را سلاخی می‌کند!

النصر عربستان با شکست دادن استقلال تاجیکستان دهمین برد متوالی خود را جشن گرفت.

النصر رقبایش را سلاخی می‌کند!

به گزارش ورزش سه، النصر عربستان در 2 ماه اخیر نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده است و تمام رقبایی که مقابل آنها قرار گرفته‌اند را شکست داده است.

یاران رونالدو در 31 مرداد در تمام دیدارهای لیگ روشن، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده‌اند و آمار جالب 10 بازی با برد را ثبت کرده‌اند.

النصری‌ها در این ده بازی، رقابت‌های سخت و دشواری هم داشته‌اند، دیدار با شباب الاهلی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تقابل با الاهلی عربستان در لیگ داخلی و شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی 3 بازی دشوار این تیم بود که سربلند از آن خارج شدند.

1935619

النصر در این بازی‌ها مجموعا 37 گل به ثمر رسانده است و با میانگین 3.7 گل در هر بازی آمار شگفت انگیزی را به جای گذاشته است.

حضور ابرستاره‌های فوتبال دنیا در این تیم و هماهنگی بیشترشان با انجام بازی‌های بیشتر از آنها تیمی شکست ناپذیر و وحشتناک ساخته است که قدرت شکست دادن هر رقیبی را خواهد داشت.

النصر پیش از دیدار آسیایی مقابل الدحیل باید در لیگ داخلی به مصاف ابها و داماک برود و باید دید این پیروزی‌های متوالی تا کی ادامه خواهد داشت و چه رکوردی را ثبت خواهند کرد.

1935620

از دیگر آمار جالب توجه النصر به درخشش انفرادی فوق ستاره این تیم هم می‌شود اشاره کرد، کریستیانو رونالدو با 10 گل در صدر گلزنان لیگ روشن قرار داد و همچنین با 5 پاس گل در صدر پاس گل هم قرار دارد، او در 2 ماه اخیر به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ عربستان انتخاب شد.

النصری‌ها در حال حاضر با 18 امتیاز پس از تیم‌های الهلال، التحاد و التعاون در رتبه چهارم قرار دارد، دو شکست این تیم در دو هفته ابتدایی مقابل التعاون و التفاق رقم خورد.

دیدگاه‌ها