کد خبر : 1970236 | 12 مهر 1402 ساعت 14:12 | 48.9K بازدید | 21 دیدگاه

اعتراف جالب وینیسیوس

هر روز به بلینگام پیغام می‌دادم بیا رئال!

وینیسیوس پس از بازی با ناپولی فاش کرد که فصل قبل در تماس دائمی با جود بلینگام بود و او را برای پیوستن به رئال ترغیب می کرد.

هر روز به بلینگام پیغام می‌دادم بیا رئال!

به گزارش "ورزش سه"، یک زوج تهاجمی جدید در رئال متولد شده است. جود بلینگام یک مهاجم نیست ولی خوب می‌داند چطور برای تیمش گلزنی کند و در شروع فصل توانسته برای رئال هشت گل بزند. 

هماهنگی او با وینیسیوس نیز مثال زدنی است و این دو خیلی زود توانسته‌اند به درک متقابل برسند. در بازی دیشب رئال برابر ناپولی، وینی گل تساوی رئال را روی پاس جود بلینگام به ثمر رساند. ستاره انگلیسی نیز گل دوم رئال را به زیبایی هر چه تمام‌تر زد.

1935632

در پایان بازی وقتی از وینی در مورد درخشش بلینگام سوال شد، او پاسخ جالبی داد: «من واقعا دوست داشتم بلینگام به رئال بیاید. بارها برایش پیغام فرستادم و در یک مقطع هر روز برایش می‌نوشتم که به رئال بیا. حالا او بازیکن رئال است و از بازی کنار هم لذت می بریم. رئال جای بهترین هاست و جود قطعا از بهترین های دنیا محسوب می شود.»

1935583

بلینگام نیز در مصاحبه خود از وینی ستایش کرد: «به نظر من وینیسیوس الان بهترین بازیکن دنیاست. او یکی از بااستعدادترین هم‌تیمی‌هایی است که داشته‌ام و کاری می‌کند بازی برایتان ساده‌تر شود. سرعت و تکنیکش نظیر ندارد.»

دیدگاه‌ها