کد خبر : 1970241 | 12 مهر 1402 ساعت 14:13 | 44.5K بازدید | 5 دیدگاه

حدادیان از جایگاه ویژه دستور داد سکوها را آرام کنند

تماس تلفنی مهم مالک نساجی حین بازی الهلال(عکس)

مالک نساجی در حین بازی با الهلال عربستان طی تماسی تلفنی از جایگاه ویژه خواست که همکارانش اقدام به آرام کردن سکوها کنند.

تماس تلفنی مهم مالک نساجی حین بازی الهلال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات مهم دیدار نساجی و الهلال که شب گذشته برگزار شد، به درگیری بازیکنان دو تیم در اواسط نیمه اول برمی گشت. این درگیری که دو اخراجی از دو تیم به همراه داشت و اتفاقات بعدی را پیش آورد، حدود 12 دقیقه از وقت بازی را تلف کرد و این در شرایطی بود که بازی یک بر صفر به سود حریف عربستانی دنبال می‌شد.

از سوی دیگر از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نیز برخی تماشاگران در حین درگیری‌ها اقدام به پرتاب بطری آب به داخل زمین کردند. اگر بازیکنان نساجی از داخل زمین سعی بر آرام کردن سکوها داشتند، اما رضا حدادیان مالک این باشگاه نیز که در جایگاه پاویون ورزشگاه حضور داشت، سعی کرد اقدامی در این باره انجام بدهد.

1935636

حدادیان که نمی خواست حاشیه بزرگی در جریان بازی نساجی و الهلال ایجاد شود، وقتی تصویرش از سوی کارگردان تلویزیونی در کنار مدیران باشگاه الهلال به نمایش در آمد، گوشی به دست بود و مشخصا مشغول صحبت با یکی از مسئولان باشگاه خود در کنار زمین شده بود.

مالک نساجی که همواره در هر شرایطی کنار تیمش است و بهترین امکانات را برای نماینده قائمشهر مهیا می کند، دوست نداشت با التهاب روی سکوها اتفاقات بدتری بیفتد و به همین خاطر با یکی از معاونان باشگاه نساجی در هنگام ایجاد درگیری‌ها تماس گرفت و خواهان آرام کردن جو سکوها شد.

این اتفاق قبل از صحنه ای رخ داد که سلمان فرج بازیکن الهلال قصد خروج از زمین بعد از اخراج را داشت، اما پرتاب بطری به سمت او بار دیگر بازی را متوقف کرد. در نهایت این بازیکن باتجربه عربستانی با همراهی رشید مظاهری از تونل شمالی زمین خارج شد و به رختکن رفت.

دیدگاه‌ها