کد خبر : 1970261 | 12 مهر 1402 ساعت 15:15 | 41.3K بازدید | 36 دیدگاه

هرموسو مثل دخترم است

روبیالس به قاضی: اشتباه نکردم، عذرخواهی هم نمی‌کنم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا روی حرف خود مانده و در دادگاه نیز حاضر به عذرخواهی نشد.

روبیالس به قاضی: اشتباه نکردم، عذرخواهی هم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، 19 روز پیش اولین جلسه دادگاه با حضور روبیالس و وکیل هرموسو برای بررسی اتفاقات جنجالی مراسم جشن قهرمانی تیم ملی اسپانیا برگزار شد. 

بازپرس این پرونده، فرانسیسکو دی خورخه، روبیالس را ساعت 12 برای ادای توضیحات به دادگاه احضار کرده بود. در طول این جلسه روبیالس، مطابق انتظار همه اتهامات را علیه خودش رد کرد و وکیل هرموسو نیز با ارائه شواهد ویدیویی ادعا کرد که همه اتفاقات آن روز بدون تمایل هرموسو رخ داده است. 

1925357

امروز رسانه "ال اسپانیول" متن صحبت‌های روبیالس با قاضی را منتشر کرد.

روبیالس در پاسخ به قاضی گفته بود: «ما جام جهانی را برده بودیم و همه تحت تاثیر آن موفقیت بزرگ قرار داشتیم. حرکت من حرکتی نیست که در حالت عادی و مثلا در محل کارم انجام دهم. رفتارم کاملا طبیعی و انسانی بود و حتی هرموسو هم خندید. یک ربع بعد در رختکن بازیکنان من را از هر طرف گرفته بودند و شوخی می کردند. همه خوشحال بودیم و حرکت من مقابل چشم میلیون ها نفر و با کسی بود که مدت ها بود یکدیگر را می شناختیم و تجربه همکاری داشتیم.»

1928383

روبیالس ادامه داد: «آزار عمدی؟ بی خیال. بروید از خود هرموسو بپرسید که چقدر صمیمی بودیم. چطور می توانم برایش احترام قائل نباشم؟ رفتار خودش را با من روی سکو ببینید تا متوجه شوید غریبه نبودیم. چرا باید از او عذرخواهی می کردم وقتی هر دو راضی و بسیار خوشحال بودیم؟ من اشتباهی نکرده بودم.»

1935675

روبیالس سپس به اتفاقات درون هواپیمای بازگشت اشاره کرد: «ویلدا (مربی) نزد من آمد و گفت با برادر هرموسو حرف زده و او انسان معقولی است. من اصلا نمی دانستم برادر او نیز داخل هواپیماست. اینکه می‌گویند با گریه التماس کردم، اصلا درست نیست. من دو دختر دارم و هرموسو انگار دختر سوم من باشد. متاسفانه او از هر طرف تحت فشار قرار گرفت و دروغ گفت.»

دیدگاه‌ها