کد خبر : 1970295 | 12 مهر 1402 ساعت 17:29 | 39.2K بازدید | 6 دیدگاه

ترنت آرنولد می‌خواهد از جنجال عبور کند

تمام شد و رفت، وی‌ای‌آر دست ما فوتبالیست‌ها نیست!

ترنت الکساندر آرنولد در نشست خبری پیش از بازی فرداشب لیورپول در لیگ اروپا می‌گوید لیورپول همچنان از وی‌ای‌آر عصبانی است، ولی بازیکنان این تیم از بازی جنجالی تاتنهام عبور کرده‌اند و به فکر پیروزی هستند.

تمام شد و رفت، وی‌ای‌آر دست ما فوتبالیست‌ها نیست!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از شکست در بازی این هفته لیگ برتر مقابل تاتنهام که با اشتباه بزرگ وی‌ای‌آر همراه بود و به جنجالی‌ترین بازی این فصل تبدیل شد، فردا برای اولین بار به میدان می‌رود.

شاگردان یورگن کلوپ فرداشب در روز دوم مرحله گروهی لیگ اروپا با تیم بلژیکی یونیون سنت ژیلواز بازی می‌کنند. لیورپول در روز اول این رقابت‌ها در خانه لاسک موفق شد این تیم را 3-1 شکست دهد و فردا در آنفیلد به دنبال کسب دومین پیروزی خود در لیگ اروپاست.

1935740

ترنت الکساندر آرنولد که به همراه یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود مثل او با سوال‌های زیادی درباره اشتباه وی‌ای‌آر مواجه شد، ولی گفت او و دیگر بازیکنان لیورپول چون به عنوان فوتبالیست کاری از دست‌شان ساخته نیست ترجیح می‌دهند آن بازی جنجالی را فراموش کنند و به پیروزی در بازی‌های بعدی فکر کنند.

واکنش ترنت به اشتباه بزرگ وی‌ای‌آر در بازی تاتنهام
ما درون تیم درباره خیلی چیزها صحبت کرده‌ایم، ولی حالا تمام تمرکزمان روی بازی فرداست. ما به عنوان بازیکن کاری از دست‌مان ساخته نیست. پس تمرکزمان را به تورنمنت دیگری می‌دهیم و سه امتیاز بزرگ که باید به دست بیاید.

آن اشتباه باعث می‌شود اعتماد به وی‌ای‌آر از بین برود؟
تصمیم‌ها گرفته می‌شود دیگر. گاهی اوقات این تصمیم‌ها به نفع شماست و گاهی به ضرر شما. اتفاقی که در آن بازی افتاد خیلی ناراحت‌کننده بود و عصبانی‌مان کرد ولی حالا دیگر ما به عنوان بازیکن کاری نمی‌توانیم بکنیم. آن بازی تمام شد و رفت. باید فراموش کنیم و حرکت کنیم.

شما هم با حذف وی‌ای‌آر از فوتبال موافقید؟
ما فوتبالیست‌ها کنترلی روی وی‌ای‌آر نداریم. این سیستمی است که الان از آن استفاده می‌شود. باید به داورها اعتماد کنیم و امیدوار باشیم درصد تصمیم‌های درست‌شان بیشتر و بیشتر باشد.

روحیه جنگاوری لیورپول
این چیزی نیست که بتوان آموزشش داد و یادش گرفت. روحیه جنگندگی به ذات یک تیم و یک مربی برمی‌گردد. بازیکنانی که مدتی است در لیورپول هستند می‌دانند لیورپولی بودن یعنی چه. ما می‌دانیم برای موفق شدن یک تیم چه سطح و استانداردی لازم است. الان همه با این روحیه سازگار شده‌اند و لیورپول روزهای هیجان‌انگیزی را سپری می‌کند.

از عملکرد لیورپول در بازی تاتنهام راضی هستی؟
با توجه به شرایطی که به ما تحمیل شد عملکردمان عالی بود. به آنچه در آن بازی انجام دادیم افتخار می‌کنیم.

انگیزه لیورپول برای بازی فردا در اروپا چیست؟
بازی تاتنهام را باختیم و حالا انگیزه‌مان این است که حتما دو بازی باقی‌مانده پیش از فیفا دی را برنده بشویم.

لیورپول برای جبران شکست مقابل تاتنهام چقدر جدی است؟
ما به عنوان بازیکن خیلی به این فکر نمی‌کنیم که چند مسابقه بدون شکست پیاپی داشته‌ایم و وقتی یک بازی می‌بازیم خیلی روی آن مکث نمی‌کنیم. ما فقط می‌خواهیم هر بازی که وارد زمین می‌شویم برنده بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها