کد خبر : 1970296 | 12 مهر 1402 ساعت 17:48 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

خبر خوش به فکری در تعطیلات

مهاجم هوادار در آستانه شروع دوباره لیگ برتر به روند گلزنی بازگشت.

خبر خوش به فکری در تعطیلات

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در نقل و انتقالات تابستانی مهره‌های هجومی باتجربه‌ای به خدمت گرفت که یکی از مهم‌ترین آنها کریم اسلامی بود؛ بازیکنی که پس از سه سال حضور پیاپی در نساجی مازندران از این تیم جدا شد و به پایتخت رفت تا لباس هوادار را بر تن کند و امیدوار به ادامه شرایط خوب خود باشد.

کریم اسلامی که دو سال قبل نقش مهمی در کسب قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی داشت تا این تیم حالا در لیگ قهرمانان آسیا باشد و تجربه تقابل با الهلال عربستان را پیدا کند، حالا در هوادار تهران وضعیت متفاوتی دارد و البته دوباره به شرایط خوب گذشته برگشته و در تعطیلات گلزنی کرده است.

1935746

هوادار تهران در فرصت وقفه مسابقات لیگ برتر مسابقات تدارکاتی انجام داد که در آخرین بازی دوستانه و پیش از جدال با فولاد خوزستان، کریم اسلامی موفق به گلزنی شد تا دوباره نشان دهد آمادگی خود را زیر نظر محمود فکری به دست آورده است.

کریم اسلامی که سال گذشته در نساجی سه گل به ثمر رساند، چهار پاس گل داد و چهار پنالتی هم گرفت، در پنج بازی انجام شده این فصل تیمش فرصت زیادی برای خودنمایی به دست نیاورده بود که امیدوار است با شروع مجدد مسابقات و جدال با فولاد خوزستان که تجربه گلزنی برابر آن را دارد، دوباره این کار را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها