کد خبر : 1970301 | 12 مهر 1402 ساعت 18:11 | 31.8K بازدید | 9 دیدگاه

رفقای قدیمی در زمین به هم رحم نمی‌کنند

داستان دو آرژانتینی: دوست و دشمن! (عکس)

درگیری‌های دائمی لائوتارو مارتینز و نیکلاس اوتامندی در جریان دیدار دیشب اینتر و بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا با توجه به سابقه دوستی این دو بازیکن آرژانتینی مورد توجه قرار گرفته است.

داستان دو آرژانتینی: دوست و دشمن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز دیشب در سن‌سیرو در دوئلی با دو هم‌تیمی‌اش در تیم ملی آرژانتین، نیکلاس اوتامندی و آنخل دی‌ماریا، شرکت داشت. کاپیتان اینتر می‌دانست پیروزی نراتزوری در این بازی به پیروزی او در دوئل با هم‌تیمی‌هایش وابسته است.

اما درحالی‌که بازی هنوز آغاز نشده بود، مشخص شد که لائوتارو دوئل اصلی خود را مقابل اوتامندی می‌بیند. درحالی‌که بازیکنان دو تیم در تونل ورزشگاه حضور داشتند و آماده ورود به میدان بودند عکسی منتشر شد که نشان می‌داد لائوتارو و اوتامندی، کاپیتان‌های دو تیم، با جدیت تمام به همدیگر چشم‌غره می‌روند.

1935757

وقتی بازی شروع شد، شکی باقی نماند که این تنها ژستی پیش از شروع مسابقه نبوده است. بنفیکا در نیمه اول با ارائه فوتبالی محافظه‌کار به خوبی موفق شد اینتر را مهار کند و اوتامندی در رهبری عملیات دفاعی این تیم نقش مهمی داشت.

1935759

در شروع نیمه دوم لائوتارو می‌دانست برای اینکه روزنه‌ای برای تیمش باز کند باید مانع از این شود که اوتامندی کنترل میانه میدان را به دست بگیرد. در این نیمه بود که تصاویر تلویزیونی بارها این دو کاپیتان آرژانتینی را در حال درگیری و هل دادن همدیگر نشان داد.

1935758

درگیری 90 دقیقه‌ای دو ستاره آرژانتینی در حالی در سن‌سیرو دیده می‌شد که این دو در بیرون از میدان رفقایی قدیمی هستند و رابطه‌ای صمیمی بین آنها برقرار است. لائوتارو از زمانی که فهمید برای به دست آوردن نبض بازی باید با اوتامندی درگیر شود به بهترین بازیکن اینتر تبدیل شد و با اینکه با بدشانسی نتوانست گلی به ثمر برساند در نهایت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

دیدگاه‌ها