کد خبر : 1970303 | 13 مهر 1402 ساعت 02:47 | 42.1K بازدید | 12 دیدگاه

مدافعان عربستانی، استاد در جنگ روانی:

کری‌خوانی شدید مدافع النصر با گلزن استقلال

مدافع النصر عربستان در بازی با استقلال تاجیکستان کری‌خوانی شدیدی با مهاجم ساحل عاجی این تیم انجام داد.

کری‌خوانی شدید مدافع النصر با گلزن استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علی لگامی، مدافع تیم النصر، در شرایطی که این تیم از استقلال تاجیکستان پیش افتاده بود روی اعصاب مهاجم استقلال تاجیکستان رفت و سعی داشت او را عصبی کند.

سنین سبای، مهاجم ساحل عاجی استقلال، پس از گلزنی مقابل النصر به سبک گومیس خوشحالی را انجام داد و این موضوع به کام بازیکنان النصر خوش نیامد تا در زمان مناسب حرکت او را جبران کنند.

1935762

پس از برتری 3-1 النصر مقابل استقلال، علی لگامی مدافع تیم النصر در چندین صحنه پیاپی شانه به شانه سبای حرکت می‌کرد و با حرکات دست، لبخند و صحبت کردن برای او کری می‌خواند.

او در صحنه‌ای پس از توپ‌گیری از سبای، با حرکات دست خود مفهوم جالبی را به او رساند، لگامی در ابتدا به خودش اشاره کرد و پس از آن با اشاره دست‌هایش به بازیکن ساحل عاجی نشان داد که در حضور او آرام باشد، کاری از دستش برنمی‌آید!

1935763

اما این پایان کار نبود، لگامی در حالی که سایه این بازیکن را هم دنبال می‌کرد، زیر لب زمزمه‌هایی می‌کرد و از چهره بازیکن استقلال مشخص بود که عصبی شده است. مدافع النصر از هواداران النصر خواست که او را تشویق کنند.

لگامی در این مسابقه 91 درصد پاس صحیح داشت و در دوئل‌هایی که انجام داد 67 درصد آن را پیروز شد تا یکی از بهترین بازیکنان النصر در این مسابقه باشد.

پیش از این مسابقه در بازی‌های لیگ روشن یا در بزرگترین ورژن آن در جام جهانی، مدافعان عربستان به خوبی جنگ روانی و کری‌خوانی برای مهاجمان را یاد گرفته‌اند، نمونه بارز آن در بازی عربستان و آرژانتین اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها