کد خبر : 1970348 | 12 مهر 1402 ساعت 21:22 | 53.2K بازدید | 38 دیدگاه

رویای در دسترس رئال مادرید: این زوج رویایی!

ویکتور اوسیمن، مهاجم باشگاه ناپولی، در بازی دیشب برابر رئال مادرید، مسئولان را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار داده، اما پیشنهاد رئال برای خرید او به عوامل مختلفی بستگی دارد.

رویای در دسترس رئال مادرید: این زوج رویایی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی هفته دوم از دور گروه لیگ قهرمانان این فصل موفق شد ناپولی را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. عملکرد ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی باعث شده که مسئولان رئال مادرید تحت تاثیر قرار بگیرند.

1935837

 او نتوانست گل یا پاس گلی ثبت کند و تنها یک پنالتی به دست آورد که توسط پیوتر زیلینسکی تبدیل به گل شد، اما در طول ۹۰ دقیقه به شدت خطرناک ظاهر شد و رودیگر که یار مستقیمش بود را بسیار اذیت کرد. به حدی که مدیران رئال مادرید شگفت‌زده شده‌ و به فکر خرید او افتاده‌اند‌.
با این حال، عوامل مختلفی در این موضوع دخیل هستند که می‌توانند وضعیت را به هر سمتی تغییر دهند. اولین مورد این است که اوسیمن هنوز قرارداد جدیدی با ناپولی امضا نکرده است و قرارداد فعلی او در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

 مورد دیگر این است که رئال مادرید نیز منتظر است ببیند چه اتفاقی برای کیلیان امباپه، هدف بلندمدت آنها رخ می‌دهد، کسی که هر تابستان به نظر می‌رسد نزدیک به ترک پاری سن ژرمن است، اما در آخر این کار را نمی‌کند. جذاب‌ترین حالت برای هواداران رئال مادرید این است که هم اوسیمن و هم امباپه را به برنابئو ببرند و با توجه به فعالیت نه‌چندان زیاد رئال در پنجره‌های گذشته، قادر به این کار خواهند بود‌.

دیدگاه‌ها