کد خبر : 1970353 | 12 مهر 1402 ساعت 21:36 | 35.6K بازدید | 5 دیدگاه

پپِ مراسم خراب کن: استقبال از این بازیکن ممنوع!

باشگاه لایپزیش قصد داشت امشب پیش از دیدار با سیتی در لیگ قهرمانان از بازیکن سابقش، یوشکو گواردیول، استقبالی مفصل داشته باشد، اما پپ گواردیولا اجازه حضور گواردیول در این مراسم را نداد.

پپِ مراسم خراب کن: استقبال از این بازیکن ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام یک رسانه کروات باشگاه لایپزیش قصد داشت امشب پیش از شروع دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا از بازیکن سابقش، یوشکو گواردیول که امسال تابستان به سیتی پیوست، به صورت رسمی در استادیوم خانگی‌اش استقبال کند.

1935847

سایت Dnevik می‌گوید لایپزیش تدارک ویژه‌ای برای این مراسم دیده و قصد داشته با حضور تماشاچیان مجسمه گاو برنزی که نماد باشگاه است را به این ستاره کروات اهدا کند. اما پپ گواردیولا با حضور ستاره‌اش در این مراسم مخالفت کرده و مراسم لایپزیش را به هم زده است.

گواردیول در لایپزیش محبوبیت بالایی دارد و در دوران بازی در این تیم همیشه مورد تمجید هواداران بوده است. او به مدت دو فصل در لایپزیش بازی کرد و امسال تابستان با قراردادی 90 میلیون یورویی به سیتی پیوست تا به گران‌ترین مدافع دنیا تبدیل شود.

1935848

با اینکه با مخالفت پپ گواردیولا خبری از مراسم رسمی استقبال نخواهد بود، اما شکی نیست هواداران این تیم به گرمی از مدافع محبوبشان استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها