کد خبر : 1970364 | 12 مهر 1402 ساعت 22:11 | 83.6K بازدید | 128 دیدگاه

دست یونایتد باز است: جانشین‌های تن‌هاخ به صف!

ناکامی‌های اریک تن‌هاخ با منچستر یونایتد، کار را به جایی رسانده که رسانه‌ها احتمال اخراج او را کم ندانسته و لیست گزینه‌های جایگزینی‌اش را هم منتشر کرده‌اند.

دست یونایتد باز است: جانشین‌های تن‌هاخ به صف!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه شیاطین سرخ سه‌شنبه شب در دومین هفته لیگ قهرمانان اروپا برای دومین بار پیاپی و این بار به دست گالاتاسرای شکست خوردند، فشارها بر تن‌هاخ افزایش یافته است.

یونایتد در حال حاضر پس از دو بازی در رده آخر گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و امیدهای آنها برای راهیابی به مرحله حذفی این مسابقات به یک نخ آویزان است. کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز بسیار بعید است زیرا شیاطین سرخ در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارند. شکست‌های اخیر و بازی‌های ضعیف بازیکنان، باعث شده است که هواداران درباره آینده تن‌هاخ به شک بیفتند و از خود سوال کنند که آیا او سرمربی درستی برای رساندن منچستر به دوران اوج خود است؟

پس از این اتفاقات، برخی از رسانه‌ها از احتمال اخراج تن‌هاخ در صورت ادامه روند ضعیف در چند بازی آینده گفته‌ و لیستی را به عنوان جایگزینان احتمالی او منتشر کرده‌اند. تعداد زیادی از مربی‌ها آرزوی جانشینی تن‌هاخ را دارند، از جمله گراهام پاتر که پس عملکرد ضعیف در چلسی و اخراج از آنجا، پیشنهاد خاصی نداشته است. رسانه‌ها احتمال داده‌اند که او می‌تواند به عنوان سرمربی منچستر انتخاب شود اما احتمال انتخابش از سایر گزینه‌ها کمتر است.

1935868

روبرتو دی‌‌زربی جانشین پاتر در برایتون، یکی دیگر از گزینه‌های سرمربی‌گری یونایتد است. احتمال انتخاب او، از سرمربی سابق برایتون بیشتر ارزیابی شده است. زین الدین زیدان که قبل از تن‌هاخ هم به نیمکت منچستر نزدیک شده بود دیگر گزینه جانشینی سرمربی هلندی است.

1935865

مایکل کریک که سابقه سرمربی‌گری یونایتد را هم در کارنامه دارد و گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس دو احتمال دیگر رسانه‌ها برای سرمربی بعدی منچستر یونایتد هستند.

1935866

دیدگاه‌ها