کد خبر : 1970366 | 12 مهر 1402 ساعت 22:20 | 59.9K بازدید | 54 دیدگاه

آلمان با فوق‌ستاره‌اش فقط می‌برد؛

بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال المپیک: ایز لودینگ!

آلمانی‌ها یک پیروزی بزرگ دیگر را کسب کردند و صعود خود را به المپیک تقریبا قطعی کردند.

بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال المپیک: ایز لودینگ!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک از گروه یک و در شهر ریودوژانیرو برزیل تیم‌های بدون شکست آلمان و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم‌ آلمان بود که با آتش بازی گئورگی گروزر توانست ایتالیا را شکست دهد و چهارمین پیروزی خود را کسب کند.

در این بازی ابتدا آلمان بازی را بهتر آغاز کرد و توانست ست اول را ۲۶ بر ۲۴ از آن خود کند. در ست دوم اما ایتالیایی‌ها به بازی برگشتند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ این ست را بردند. اما آتش بازی آلمانی‌ها از اینجا شروع شد و توانستند دو ست بعدی را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شوند و برنده مسابقه شوند‌. حالا آلمانی‌ها با چهار پیروزی از چهار مسابقه به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند و جالب اینکه این تیم هر چهار بازی سخت خود را انجام داده و در سه بازی بعدی خود باید مقابل اوکراین، جمهوری چک و قطر قرار بگیرد که احتمالا کار آسانی مقابل این تیم‌ها خواهند داشت.

1935873

در این مسابقه گئورگی گروزر قطر پاسور سی و نه ساله تیم‌ ملی والیبال آلمان یک بازی درخشان از خود به نمایش گذاشت و با سی و یک امتیاز بهترین بازیکن میدان شد. دیگر بازیکنان آلمان و حتی ایتالیا حتی نتوانستند به نصف امتیازات گروزر برسند تا آلمان یک پیروزی شیرین به دست بیاورد. این پیروزی‌ها در حالی برای آلمان به دست می‌آید که لوکاس کامپا پاسور اصلی این تیم‌ مصدوم شده و  چند بازی تیمش را از دست داده است.

بازی بعدی آلمان مقابل جمهوری چک خواهد بود و تیم ملی ایتالیا به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت.

دیدگاه‌ها