کد خبر : 1970372 | 12 مهر 1402 ساعت 23:00 | 33.6K بازدید | 19 دیدگاه

نیوکسل میزبان خوبی نیست: بزن بزن با اولین مهمانان!

پیش از بازی نیوکسل مقابل پاری‌سن‌ژرمن، هواداران این دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و با پرتاب بطری از یکدیگر پذیرایی کردند.

نیوکسل میزبان خوبی نیست: بزن بزن با اولین مهمانان!

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل و پاری‌سن‌ژرمن در چارچوب هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سنت جیمز پارک برابر همدیگر صف‌آرایی کرده‌اند.

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که درگیری هواداران دو تیم در راه ورزشگاه را نشان می‌دهد. در این ویدئو پلیس قصد دارد با اسکورت هواداران پاری‌سن‌ژرمن، آنان را از میان جمعیت زیاد هواداران تیم میزبان عبور دهد.

1935893

این ویدئو هواداران دو تیم را که به‌سمت یکدیگر بطری و وسائل دیگر پرتاب می‌کنند، نشان می‌دهد. شنیده می‌شود که هواداران نیوکسل پاریسی‌های در راه استادیوم را تمسخر می‌کردند و این آغاز درگیری هواداران بود‌. پس از بالا گرفتن درگیری، حضور پلیس هم بیشتر شده است تا مانع آسیب‌رسیدن به افراد شود.

در این فیلم، افسری هم دیده می‌شود که باتوم را به تماشاگران نشان می‌دهد و سعی می‌کند اوضاع را آرام کند. این اولین‌بار پس از بیشتر از ۲۰ سال است که نیوکسل یک بازی در چارچوب لیگ قهرمانان را میزبانی می‌کند. شاگردان ادی هاو ماه گذشته بازی اول خود در لیگ قهرمانان را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشتند.

دیدگاه‌ها