کد خبر : 1970383 | 13 مهر 1402 ساعت 00:20 | 85.2K بازدید | 111 دیدگاه

آنتونی تیلور پنالتی طارمی را دزدید! (عکس)

آنتونی تیلور برخورد مشکوک کنده به روی مهدی طارمی را خطای پنالتی تشخیص نداد.

آنتونی تیلور پنالتی طارمی را دزدید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جدال حساس پورتو و بارسلونا، داور می‌توانست برخورد ژول کنده به روی مهدی طارمی را یک پنالتی به سود اژدها اعلام کند ولی آنتونی تیلور با مهاجم بوشهری مهربان نبود و همین مسئله منجر به خشم هواداران این تیم در فضای مجازی شد.

در دقیقه 20 این مسابقه بود که پورتو پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که شوت گالنو از شدت و قدرت کافی برخورد نبود و حوالی نقطه پنالتی با برخورد به په‌په، تغییر مسیر داد و مقابل مهدی طارمی قرار گرفت.

1935921

مهاجم ایرانی پورتو پشت به دروازه بود و ابتدا توپ را کنترل کرد و قصد داشت با یک چرخش به سمت دروازه ترشتگن، شانس خود را برای گلزنی امتحان کند ولی به دلیل برخورد با کنده روی زمین افتاد.

1935919

زمانی که توپ به طارمی رسید، ژول کنده با کشیدن پیراهن مهاجم پورتو، مانع از این شد که او بتواند کارش را بدون مشکل انجام دهد. با این وجود، مهدی به حرکتش ادامه داد و زمانی که قصد داشت برای زدن شوت به سمت دروازه بارسا بچرخد، با ضربه ران کنده روی زمین افتاد.

1935920

طارمی که بر اثر خطای مدافع فرانسوی بلوگرانا تعادلش را از دست داده بود و نمی‌توانست به خوبی دروازه این تیم را تهدید کند، باور نداشت که آنتونی تیلور این صحنه را خطای پنالتی تشخیص نداده و با چهره‌ای بهت زده رو به داور انگلیسی اعلام کرد که کنده پیراهن او را کشیده است.

نکته عجیب اینکه صحنه برخورد کنده و طارمی برای بررسی به اتاق VAR نرفت و هواداران پورتو نیز به این موضوع معترض بودند و اعتقاد داشتند که تیلور پنالتی آنها را دزدیده است.

صفحه معروف ترول فوتبال که نزدیک به 3.5 میلیون دنبال کننده دارد با انتشار تصاویر لحظه کشیدن پیراهن طارمی و برخورد کنده با این بازیکن را منتشر کرد و با ترکیب کلمات داور و بارسلونا، با حالتی تمسخر آمیز نوشت: داورلونا برگشته است!

1935922

دیدگاه‌ها