کد خبر : 1970386 | 13 مهر 1402 ساعت 00:36 | 10.8K بازدید | 30 دیدگاه

سیتی ۳-۱ لایپزیش: حال پپ در اروپا خوب است

منچستر سیتی دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی ۳-۱ مقابل لایپزیش پشت سر گذاشت.

سیتی ۳-۱ لایپزیش: حال پپ در اروپا خوب است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا پس از دو شکست متوالی به دنبال برگشت به جاده برد و لایپزیش هم با هدف ادامه زنجیره شکست‌ناپذیری‌اش پای به این بازی گذاشتند.

ویدئو: 312710

در دقیقه ۱۴ اولین تهدید جدی روی دروازه‌ یکی از تیم‌ها ایجاد شد. برناردو سیلوا می‌توانست پاس فودن به درون محوطه جریمه را به گل تبدیل کند، اما فرصت را از دست داد.

حدود ده دقیقه بعد سیتی موفق شد مقابل میزبان به برتری برسد. حرکت ریکو لوئیس از سمت راست و پاس کاتبک او را، فیل فودن از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد.

1935930

ارلینگ هالند شانس این را داشت که در دقیقه ۳۱ اختلاف را به عدد ۲ برساند اما حرکت و ضربه‌ش از زاویه بسته راهی به دروازه نداشت.

تا پایان نیمه اول موقعیت خاص دیگری خلق نشد و دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان به رختکن رفتند.

همان ابتدای نیمه دوم، در دقیقه ۴۸ لویس اوپندا مهاجم لایپزیش روی یک ضد حمله زیبا، با پاس یوسف پولسن، با ادرسون در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست بازی را به تساوی برساند‌.

1935931

در دقیقه ۵۸، فودن یک موقعیت عالی برای هالند ایجاد می‌کند اما او در شش قدم نتوانست ضربه آخر را به خوبی بزند.

۶۳امین دقیقه بازی ضربه ایستگاهی فودن به شکل خطرناکی به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

در ادامه بازی پایاپای و بدون موقعیت خاصی دنبال داشت تا اینکه باز هم منچستر سیتی توانست جلو بیفتد. آلوارز در دومین بازی پیاپی برای تیمش گلزنی کرد. در دقیقه ۸۴، جرمی دکو، آلوارز را روی خط محوطه حریمه صاحب توپ کرد و او با یک ضربه فنی و زیبا توپ را به سمت راست دروازه ادرسون فرستاد.

1935927

بلافاصله پس از گل برتری سیتی، شوت خطرناک باومگارتنر با اختلاف کم به بیرون رفت و لایپزیش نتوانست بازی را دوباره مساوی کند.

بازی در دقایق پایانی باز هم گل داشت. جرمی دکو پس از پاس گل خود، یک گل هم به ثمر رساند. روی یک ضد حمله در دقیقه ۹۲، آلوارز توپ را به دکو پاس داد و او در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان، تیر خلاص را به لایپزیش شلیک کرد.

1935928

در نهایت بازی با نتیجه ۳-۱ به سود منچستر سیتی به پایان رسید و با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها