کد خبر : 1970390 | 13 مهر 1402 ساعت 00:47 | 10.3K بازدید | 5 دیدگاه

سیمئونه: فاینورد بهتر بود، اما مهم نتیجه‌ است

دیه‌گو سیمئونه پس از برد برابر فاینورد در یک بازی جذاب، درباره بازی با خبرنگاران سخن گرفت.

سیمئونه: فاینورد بهتر بود، اما مهم نتیجه‌ است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که در بازی اولش در لیگ قهرمانان مقابل لاتزیو به تساوی ۱-۱ رسیده بود، در بازی امشب با کامبک موفق شد به پیروزی ۳-۲ برسد.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی این تیم پس از برد در مورد نکاتی از بازی اظهار نظر کرد: «به فوتبالیست‌هایم افتخار می‌کنم، آنها در سه بازی اخیر تلاش زیادی انجام داده‌اند. تلاش آنها برای من بسیار باارزش است. در نیمه اول تعداد گل‌ها بیشتر از کیفیت فوتبالی بود که به نمایش گذاشته شد. در نیمه دوم به برتری رسیدیم و بازی را کنترل کردیم. اوبلاک بسیار به ما کمک کرد و با واکنش‌هایش ما را در بازی نگه داشت.

1935942

فاینورد در آمار بهتر از ما بود. نیمه اول آنها روی یک حرکت خوب به گل رسیدند و موقعیت‌های دیگری نیز خلق کردند، اما در نهایت مهم‌ترین چیز بازی نتیجه است که ما آن را به دست آوردیم.

ما جلوی دروازه حریف قدرتمند بودیم و سه گل زدیم اما در محوطه خودی ضعیف بودیم. باید زمان بیشتری صرف دفاع و کار با توپ کنیم با مشکلات را در بازی‌های بعدی رفع کنیم. برای این کار به انرژی نیاز داریم، با سه بازی متوالی انرژی من و بازیکنان کم می‌شود. اگر چه کسی به ما توجه نمی‌کند اما در این سه بازی بازیکنان بیشتر از حد تلاش کرده‌اند و عالی بودند.

من در مورد آنچه فکر می‌کنم صحبت می‌کنم، به جز رئال مادرید که به دلیل بازیکنان جوان استثنایی می‌تواند در مسابقات اروپایی رقابت کند، برای تیم‌های دیگر سخت است. برای سویا دیروز سخت بود، برای بارسلونا هم سخت است و برای ما هم همچنین. در مقابل لاتزیو نیز این اتفاق افتاد و امروز هم همین‌طور. ما مشکلاتی که داریم را تشخیص می‌دهیم. اگر چه کسی اهمیتی نمی‌دهد، اما ما بازیکنانی داریم که هر سه روز یک بار بازی‌ می‌کنند و نیاز به استراحت دارند.

دیدگاه‌ها