کد خبر : 1970403 | 13 مهر 1402 ساعت 01:43 | 26.6K بازدید | 20 دیدگاه

ادین ترزیچ:

در گروه مرگ هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد!

ادین ترزیچ بعد از تساوی بدون گل مقابل میلان در سیگنال ایدونا پارک، درباره تیمش و عدم پیروزی در این بازی اظهار نظر کرد.

در گروه مرگ هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد!

به گزارش "ورزش سه" بروسیا دورتموند در دیدار امشب برابر میلان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در خانه به تساوی بدون گل رسید. او درباره عدم پیروزی و استفاده نکردن بازیکنان از موقعیت‌های خود گفت: «ما در زمینه پویایی و شادابی بازیکنان پست‌های خود و مدیریت توپ خوب بودیم، اما در استفاده از تک به تک و موقعیت‌هایی که داشتیم خوب نبودیم. 

1935974

موقعیت‌های خوبی داشتیم و با گل کردن هر کدام از آنها می‌توانستیم سه امتیاز بازی را در خانه کسب کنیم، اما آنها را از دست دادیم. همه کارهای لازم برای برد را انجام دادیم به جز گل زدن. درست است که تنها چیزی که در فوتبال اهمیت دارد گلزنی است و ما در تحقق آن ناتوان بودیم اما می‌توان گفت که تساوی نتیجه عادلانه بازی نبود و لیاقت برد را داشتیم.

وضعیت گروه؟ مطمئناً کسی تصور نمی‌کرد که در دو بازی اولمان فقط یک امتیاز بگیریم. این یک گروه مرگ است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد. همه چیز ممکن است. برای ۱۲ امتیاز آینده تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم‌ و تا جایی که بتوانیم مبارزه خواهیم کرد.

اشتباهات؟ باید حواسمان به همه نقاطی که در زمین حضور داریم باشد. فرصت‌های زیادی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. بعد از شش دقیقه می‌توانستیم گل بزنیم. 

اینها جزئیاتی است که ما هر روز روی آنها کار می‌کنیم. ما سعی می‌کنیم بفهمیم چه کسی مسئول یک منطقه خاص در زمین است و بهتر است چه کاری را انجام دهد. چه کسی بهتر گل می‌زند و پاس‌ها را چه کسی بهتر ارسال می‌کند. باید همه اینها را تجزیه و تحلیل کنیم، آن‌وقت است که می‌توانیم به موفقیت برسیم. در واقع برای بهتر شدن به چیز زیادی نیاز نداریم. همه چیز آماده است و فقط باید آنها را در زمین عملی کنیم.

دیدگاه‌ها