کد خبر : 1970409 | 13 مهر 1402 ساعت 02:04 | 15K بازدید | 62 دیدگاه

گواردیولا: امیدوارم دوباره به فینال چمپیونزلیگ برسیم

گواردیولا از عملکرد بازیکنانش مقابل لایپزیش ابراز رضایت کرد و گفت امید دارد که تیمش باز هم امسال در فینال چمپیونزلیگ باشد.

گواردیولا: امیدوارم دوباره به فینال چمپیونزلیگ برسیم

به گزارش “ ورزش سه”، تیم گواردیولا موفق شد با ارائه یک بازی قابل قبول خارج از خانه، در هفته دوم مسابقات گروهی چمپیونزلیگ لایپزیگ را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد تا بعد از دو شکست پیاپی و حذف در جام اتحادیه انگلیس، خود را از قرار گیری در آستانه یک بحران نجات دهد. تیم او با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه G قرار دارد. گواردیولا حالا رکورد سرالکس فرگوسن را برای بیشترین تعداد برد در لیگ قهرمانان شکسته است و با ۱۰۲ برد به عنوان سر مربی به دنبال جایگاه کارلو آنچلوتی با ۱۰۹ برد خواهد بود. او بعد از این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.
او ابتدا در مورد عملکرد کلی تیم گفت:” همه خوب بودند، هیچ چیزی بیشتر از این نمی‌توانم بگویم که همه عالی بودند.”

گواردیولا در مورد ریکو لوئیس که در ترکیب اصلی قرار داشت و یک پاس گل هم داد: "او خوب بازی کرد، نه؟ چه بازیکنی. چه بازیکنی. فقط 18 ساله است. من 14 تا 15 سال مربی بودم و بازیکنان باورنکردنی زیادی را تربیت کردم تا بازیکنی مانند او را پیدا کنم. در فضاها او یکی از بهترین شاگردانم است. واقعا بازیکن بی نظیر با شخصیت بسیار خوبی است. می‌تواند در چند پست بازی کند و از هیچ چیز نمی‌ترسد. او متواضع و مودب است. هنوز خیلی به او بازی ندادم، اما مطمئن باشید بيشتر بازی خواهد کرد.”

1935983

در مورد اینکه بازیکنان تیم اصلی هم این محصول آکادمی را خیلی دوست دارند از گواردیولا سوال شد:”مهم ترین چیز برای یک بازیکن این است که احترام هم تیمی های خود را به دست آورد.
وقتی همبازی هایت می توانند در زمین به شما تکیه کنند، شما در بهشت ​​هستید. این مهمترین چیز است .
بازیکنان من هم احمق نیستند. آنها استعداد و همه چیز را در زمین بو می کنند. آنها می دانند که می توانند روی چه کسی در زمین تکیه کنند و می توانند به لوئیس تکیه کنند.

گواردیولا در مورد اعتمادش به بازیکنانش بعد از چند بازی سخت گفت:” اگر فکر می‌کنید من به بازیکنانم شک می‌کنم ، اشتباه می‌کنید، من بدون قید و شرط به این بازیکنان اطمینان دارم. می‌رویم که برای بازی آرسنال آماده شویم، بعدش هم استراحت خواهیم کرد. امیدوارم سال بعد در ماه می در فینال رقابت‌ها باشیم.”

دیدگاه‌ها