کد خبر : 1970432 | 13 مهر 1402 ساعت 10:57 | 20.4K بازدید | 11 دیدگاه

خشم ستاره میلان: در اروپا گل نزنی، همین می‌شود!

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، از تساوی این تیم برابر بروسیا دورتموند بسیار ناراضی است.

خشم ستاره میلان: در اروپا گل نزنی، همین می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند رفت و به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. 

این چهارمین بازی متوالی در لیگ قهرمانان بود که میلان در آن موفق به باز کردن دروازه حریف نشد که شامل دو بازی مرحله نیمه نهایی فصل گذشته برابر اینتر هم بود و این موضوع چندان به مذاق لیائو خوش نیامده است. 

این بازیکن در گفتگو با آمازون پرایم در این باره اظهار داشت: «ما واقعا از این تساوی خوشحال نیستیم. کنترل بازی برابر نیوکسل هم در دست داشتیم و فرصت‌هایی ایجاد کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم و امشب هم فقط یک امتیاز به دست آوردیم. 

1931162

در بازی برابر دورتموند هم کنترل توپ و میدان در دست ما بود و چندین فرصت روی دروازه حریف ایجاد کردیم و این کار خصوصا در جو این ورزشگاه واقعا دشوار است اما باز هم در باز کردن دروازه مشکل داشتیم و نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. 

با توجه به این که در این دو بازی خوب کار کردیم، شایسته امتیاز بیشتری بودیم. اما وقتی در لیگ قهرمانان گل نزنید، به مشکل می‌خورید. من از عملکرد تیم بسیار راضی هستم اما نتیجه نهایی که به دست آمده باعث ناراحتی و ناامیدی است. ما باید برابر دروازه مصمم‌تر و قدرتمندتر باشیم.»

دیدگاه‌ها