کد خبر : 1970452 | 13 مهر 1402 ساعت 12:20 | 36K بازدید | 36 دیدگاه

حرف جنجالی سیمئونه

در چمپیونزلیگ خوب نیستیم چون سطح لالیگا افت کرده!

دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، معتقد است دلیل اینکه اتلتیکو نمی تواند در لیگ قهرمانان خوب بازی کند، افت کیفی لالیگاست.

در چمپیونزلیگ خوب نیستیم چون سطح لالیگا افت کرده!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید از دو بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان 4 امتیاز کسب کرده و صدرنشین است. پس از توقف در روز اول برابر لاتزیو، اتلتیکو دیشب در زمین خود به هر زحمتی بود توانست فاینورد را شکست دهد. تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه دو بار عقب افتاد ولی در نهایت 3-2 برنده شد.

1936079

وقتی از سیمئونه در مورد دلیل کیفیت پایین‌تر اتلتیکو در لیگ قهرمانان نسبت به بازی های لالیگا سوال شد، او پاسخی داد که مخالفت هایی را باعث شده است. سیمئونه مستقیما به افت کیفی لالیگا اشاره کرد.

مربی آرژانتینی گفت: «بله، واقعیت این است که برتری ما برابر فاینورد تنها در نتیجه بود و حریف بازی برابری به نمایش گذاشت. ما دو بار غافلگیر شدیم. روی گل اول حمله دقیقی داشتند و روی گل دوم توپ را بدجایی از دست دادیم و ضدحمله خوردیم. هر دو بار واکنش خوبی نشان دادیم. نظر من را بخواهید، فاینورد از لحاظ بدنی از ما جلوتر بود. خیلی سریعتر نیز از دفاع به حمله می رفتند و در زمین پویایی بیشتری داشتند. معتقدم سطح لالیگا در حال حاضر افت کرده و پایین‌تر است و این می تواند دلیل خوب بازی نکردن ما در لیگ قهرمانان باشد.»

دیدگاه‌ها