کد خبر : 1970453 | 13 مهر 1402 ساعت 12:15 | 25.9K بازدید | 24 دیدگاه

خبر بد برای پپ: ستاره آرسنال به بازی می‌رسد!

بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، به احتمال زیاد می‌تواند تیمش را در بازی روز یکشنبه برابر منچسترسیتی آماده کند.

خبر بد برای پپ: ستاره آرسنال به بازی می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، ساکا در جریان شکست 1- 2 سه شنبه شب آرسنال برابر لانس در لیگ قهرمانان مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. 

بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط این ستاره بودند، چرا که او در سه بازی اخیر نتوانسته تا پایان 90 دقیقه در زمین بماند و این باعث شده که شایعاتی درباره جدی بودن مصدومیت او و ریسک بالای حضورش در میدان به گوش برسد. 

پیش از این رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که این بازیکن به احتمال زیاد نخواهد توانست آرسنال را در بازی حساس روز یکشنبه برابر منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند. 

1934489

اما حالا دیلی میل خبر داده که ساکا اسکن اولیه را روز گذشته انجام داده و مصدومیت او در این مرحله به هیچ وجه جدی نیست و تیم پزشکی آرسنال هنوز خبری مبنی بر این که او نمی‌تواند در دیدار برابر سیتی به میدان برود اعلام نکرده است. 

این می‌تواند خبر خوبی برای آرتتا و البته خبر بدی برای پپ گواردیولا باشد که به غیبت این ستاره که فصل گذشته مهره کلیدی آرسنال برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی بود امید داشت. 

هرچند آزمایش‌های پزشکی بیشتر قرار است امروز روی ساکا انجام شود و احتمالا تا فردا به صورت قطعی مشخص خواهد شد که آیا او می‌تواند برابر سیتی به میدان برود یا در این دیدار غایب است.

دیدگاه‌ها