کد خبر : 1970454 | 13 مهر 1402 ساعت 12:35 | 35.2K بازدید | 16 دیدگاه

نیمی از راه صعود را رفتیم

من قدر نیمکت‌ بارسلونا را هم می‌دانم

فران تورس از نیمکت‌نشینی چندان ناراحت نیست و گفت بازی در بارسا تحت هر شرایطی ارزشش را دارد.

من قدر نیمکت‌ بارسلونا را هم می‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تنها به یک اشتباه پورتو نیاز داشت تا به گل برسد. پاس اشتباه هافبک پورتو باعث شد تا ایلکای گوندوگان با یک پاس تماشایی فران تورس را با گلر تک به تک کند و او در دقیقه پایانی نیمه نخست توانست گل برتری بارسلونا را بزند. همین یک گل تا پایان نیز باقی ماند و تورس که به عنوان یار تعویضی به جای روبرت لواندوفسکی وارد زمین شده بود، باعث پیروزی آبی و اناری ها شد.

1936081

تورس که به او در بارسا لقب کوسه داده‌اند، به خبرنگاران گفت: «قبل از بازی در مورد این حرف می زدیم که برتری برابر پورتو یعنی نیمی از راه صعود به دور بعد لیگ قهرمانان و اینکه چقدر این سه امتیاز کلیدی است. باید هر طور شده بازی را می بردیم و به این هدف نیز رسیدیم. شاید خیلی توپ و میدان را در کنترل نداشتیم اما بدون توپ عالی بودیم و در بازی ها باید از اشتباهات حرف نیز استفاده کرد. روی همین اشتباه نیز به گل رسیدیم.»

تورس در مورد نیمکت‌نشینی‌هایش گفت: «مهم این است که از هر فرصتی که ژاوی به من می دهد استفاده کنم. بازی در بارسلونا گرانبهاست حتی اگر از روی نیمکت به زمین بروید.»

1936082

ژول کنده نیز به خبرنگاران گفت: «نیمه دوم رنج کشیدیم تا برتری را حفظ کنیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. پورتو تیمی هجومی است و فشار آورد. لیگ قهرمانان همین است و کار اصلا ساده نیست. این یک پیروزی مهم در راه صعود به دور بعد بود و برابر تیم بزرگ و باکیفیتی برنده شدیم.»

او در مورد تکل نجات بخش خودش در نیمه دوم گفت: «همه چیز سریع اتفاق افتاد و در یک لحظه توانستم به توپ ضربه بزنم و اجازه ندهم بازیکن حریف زودتر ضربه‌اش را بزند. خوشحالم جلوی یک گل احتمالی را گرفتم.»

دیدگاه‌ها