کد خبر : 1970455 | 13 مهر 1402 ساعت 12:26 | 55.8K بازدید | 24 دیدگاه

امباپه‌ی بامعرفت: قولی که فراموش نشد!

کیلیان امباپه بعد از شکست دیشب تیمش، لباسش را به پسر کیه ران تریپیه، مدافع رقیب داد.

امباپه‌ی بامعرفت: قولی که فراموش نشد!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب متحمل سنگین ترین شکست خود در چمپیونزلیگ از زمان حضور ناصر الخلیفی در این باشگاه شد. آن هم مقابل نیوکسل که روی کاغذ ساده ترین رقیبشان بودند و از سید 4 به گروه مرگ آمده بودند. در شکست 4-1 در سنت جیمزز پارک امباپه شب کم فروغی داشت و به دلیل بازی بی انگیزه اش مورد انتقاد بسیاری از منتقدان قرار گرفت.

1936085

در این بازی شان لانگ استاف، مدافع تیم نیوکسل، در جریان بازی در حال گفت و گو و خنده با امباپه دیده شد. او بعد از بازی در این مورد توضیح داد:" من می خواستم که بعد از بازی پیراهن هایمان  را با هم عوض کنیم اما او به من گفت که می خواهد پیراهنش را به پسر تریپیه برسد." تریپیه در مصاحبه قبل از بازی گفته بود که پسرش از طرفداران پر و پا قرص امباپه است و حتی می خواسته به جای پدرش با این بازیکن فرانسوی در ابتدای بازی وارد زمین شود. امباپه با وجود اینکه از باخت دیشب و عملکرد خودش خیلی ناراحت بود و اولین کسی بود که زمین را به سوی رختکن ترک کرد، به نظر می رسد این را در خاطر نگه داشته که پسر بازیکن رقیبش را خوشحال کند.

1936084

هنگام بیرون آمدن پدر و پسر از تونل، پسر تریپیه پیراهن بلند پی اس جی را بر تن داشت که مورد توجه ریو فردینالد هم که برای مصاحبه به آنجا رفته بود، قرار گرفت.

دیدگاه‌ها