کد خبر : 1970458 | 13 مهر 1402 ساعت 12:32 | 35.4K بازدید | 28 دیدگاه

جاذبه گردشگری جدید دوبی: پارک رئال مادرید!

باشگاه رئال مادرید قراردادی رسمی را با هیئت گردشگری دوبی در زمینه حمایت مالی شرکت ویزیت دوبی از این تیم امضا کرد.

جاذبه گردشگری جدید دوبی: پارک رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، در چند ماه اخیر شایعاتی درباره مذاکره ویزیت دوبی با رئال مادرید برای امضای قرارداد و انتخاب آنها به عنوان حامی مالی این باشگاه به گوش می‌رسید. 

دقایقی پیش سایت رسمی رئال مادرید با انتشار خبر و تصاویری از نهایی شدن این مذاکرات و توافق دو طرف برای امضای قرارداد خبر داد و از این به بعد قرار است دوبی مقصد اول رسمی هر دو تیم زنان و مردان این باشگاه باشد. 

رییس هیئت گردشگری دوبی پس از امضای قرارداد رسمی در دیدار با فلورنتینو پرز، راهی تمرینات این تیم هم شد و عکسی به یادگار در کنار بازیکنان این تیم و کارلو آنچلوتی گرفت.

1936088

به گفته سایت رسمی رئال مادرید، این همکاری مشترک قرار است طیف وسیعی از تجربیات خاص و جذاب را برای هواداران رئال در مادرید و شهر دوبی رقم بزند که بسیاری از آنها برای اولین بار در دنیا رخ خواهد داد. 

یکی از نکات مهم و جالب که می‌تواند به شکلی گسترده به صنعت گردشگری امارات و به طور خاص دوبی کمک کند، راه اندازی پارک و مجموعه تفریحی با تم رئال مادرید در این شهر است که مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت. 

این بزرگترین پارک و مجموعه تفریحی و ورزشی با تم مشخص در خاورمیانه خواهد بود و اولین مجموعه‌ای هم هست که با تکیه بر نام و نمادهای رئال مادرید در سراسر دنیا افتتاح می‌شود. 

این مجموعه تفریحی قرار است شامل نمادهای جذب متعلق به رئال، موزه، بازی‌های مرتبط با مهارت فوتبالی و چندین و چند رستوران و فضای خرید برای فروش وسایل و لوازم مربوط به رئال مادرید باشد و از همین حالا بسیاری از هواداران این تیم را هیجان‌زده کرده است.

دیدگاه‌ها