کد خبر : 1970465 | 13 مهر 1402 ساعت 13:10 | 24.2K بازدید | 34 دیدگاه

حمله به ستاره‌های پی‌اس‌جی: تنبل و به دردنخور هستید!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از عملکرد بازیکنان پاری سن ژرمن برابر نیوکسل انتقاد کرد.

حمله به ستاره‌های پی‌اس‌جی: تنبل و به دردنخور هستید!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی نیوکسل به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 1-4 شکست خورد. 

شاگردان لوئیس انریکه به هیچ وجه عملکرد خوبی در این دیدار نداشتند و این نیوکسل بود که با تکیه بر حمایت هوادارانش و جو فوق العاده‌ای که در ورزشگاه سن جیمز پارک وجود داشت توانست این تیم را درهم بشکند و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

1936050

فردیناند پس از پایان این بازی به تی ان تی اسپورت گفت:« آنها در دقایق اول در شرایط خوبی بودند اما پاس رو به عقب به دروازه‌بان کار را برای آنها سخت کرد. آنها در یک مقطع در فاصله 20 ثانیه سه بار توپ را لو دادند و آغاز بسیار بدی در شروع هر دو نیمه داشتند. 

مزخرف، تنبل، بدون داشتن تمرکز و تمامی صفاتی از این دست را می‌توان به عملکرد بازیکنان پی اس جی در این دیدار نسبت داد. این در حالی است که وقتی به بازی نیوکسل نگاه می‌کردید، همه چیز کاملا برعکس بود. آنها واقعا متمرکز بودند، پویایی خوبی داشتند و مدام سعی می‎‌کردند حمله کنند. 

وقتی نتوانید تاکتیک درستی را برای این بازی انتخاب کنید، باید معجزه‌ای رخ بدهد که در چنین جوی به خاطر این اشتباه تنبیه نشوید و پاری سن ژرمن امروز تنبیه شد.»

دیدگاه‌ها