کد خبر : 1970470 | 13 مهر 1402 ساعت 13:25 | 24.5K بازدید | 51 دیدگاه

حمایت ستاره‌ها از سرمربی: تن‌هاخ را اخراج نکنید

بازیکنان منچستریونایتد همچنان کاملا به اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، اعتماد دارند و خواهان ادامه همکاری با او هستند.

حمایت ستاره‌ها از سرمربی: تن‌هاخ را اخراج نکنید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بدترین آغاز ممکن در فصل جدید را داشته که رکوردی در 37 سال گذشته هم برای این تیم به حساب می‌آید. 

شیاطین سرخ این هفته در لیگ قهرمانان هم ناکام بودند و در دیداری که بسیاری این تیم را برنده آن می‌دانستند برابر گالاتاسرای شکست خوردند تا انتقادها و فشارها روی تن‌هاخ بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

آنها پیش از این در دیدار اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم برابر بایرن مونیخ شکست خورده بودند تا بدون امتیاز کار سختی برای صعود به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها در پیش داشته باشند و این در حالی است که در لیگ برتر هم از هفت بازی تنها 9 امتیاز به دست آورده‌اند. 

1927303

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری تن‌هاخ از هدایت یونایتد به گوش می‌رسید و حتی گزینه‌های مختلفی هم که این باشگاه برای جانشینی او پیش رو دارد معرفی و بررسی شد.

اما روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که بازیکنان این تیم کاملا به این مربی هلندی اطمینان و اعتقاد دارند و معتقد هستند که کار با او باید ادامه پیدا کند تا بتوان به ثبات درستی رسید و نتایج مدنظر مدیران و هواداران را کسب کرد. 

در این خبر آمده که بازیکنان از وضعیت فعلی ناراضی هستند اما باور دارند که تن‌هاخ این توانایی را دارد که شرایط را تغییر دهد و یکی از دلایل آن حمایتی است که سرمربی این تیم پس از هر شکست از بازیکنانش کرده است و اجازه نداده که فشارها روی آن زیاد شود.

دیدگاه‌ها