کد خبر : 1970474 | 13 مهر 1402 ساعت 13:32 | 85.4K بازدید | 48 دیدگاه

ستایش والدانو از جود

باور نمی‌کنم بازیکن 20 ساله اینقدر باهوش باشد

خورخه والدانو بیش از هر چیزی تحت تاثیر هوش جود بلینگام قرار گرفته است.

باور نمی‌کنم بازیکن 20 ساله اینقدر باهوش باشد

به گزارش "ورزش سه"، شروع جود بلینگام در رئال عالی بوده و توانسته در 9 بازی، هشت گل بزند، سه پاس گل بدهد و 6 عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز کسب کند. برخی حتی معتقدند در حال حاضر بلینگام بهترین بازیکن دنیاست و اگر اینطور نباشد، حداقل لقب برترین هافبک دنیا را می توان به او اختصاص داد.

1935737

خورخه والدانو، بازیکن و مربی سابق رئال، در تمجید از بلینگام به رادیو مارکا گفت: «بلینگام عملاً توپ‌ها را از دست نمی‌دهد، او با تمام بازیکنان کناری‌اش ارتباطی باورنکردنی برقرار می کند و وقتی به دروازه حریف نزدیک می‌شود، به وضوح راه‌حل‌های مختلفی دارد. چیزی که بیش از همه مرا شگفت‌زده می‌کند، هوش او در 20 سالگی است و این باورنکردنی جلوه می کند. او بازیکنی است که باعث می شود از فوتبال لذت ببرید. جود بسیار ظریف، قد بلند و با پاهایی جادویی است. بلینگام نمونه تمام عیار یک بازیکن کامل محسوب می شود.»

1714141

والدانو همچنین از کارلو آنچلوتی نیز ستایش کرد: «ما قدردان او در رئال مادرید خواهیم بود. مربیانی هستند که برای تیم، باشگاه و جامعه خود خوب عمل می کنند و این در مورد کارلتو صادق است. من او را بسیار تحسین می کنم زیرا می دانم مربی رئال بودن چقدر سخت است.»

نیمکت نشینی مودریچ: «هیچ کس بیش از مودریچ شایسته تحسین نیست زیرا او در 38 سالگی همیشه خودش را در میدان خالی می کند و تحت تأثیر تلاش فوق العاده او در زمین، تیم هم اوج می گیرد.»

دیدگاه‌ها