کد خبر : 1970518 | 13 مهر 1402 ساعت 17:26 | 57.7K بازدید | 63 دیدگاه

هاشمی: کشورهای دیگر در این ۵ سال بی‌کار نبودند

انتظار ٦-٧ طلا در دو روز آخر هانگژو!

سرپرست كاروان ايران مى‌گويد كاروان ايران مى‌تواند در دو روز پايانى بازى‌هاى آسيايى ٦-٧ مدال طلاى ديگر كسب كند.

انتظار ٦-٧ طلا در دو روز آخر هانگژو!

به گزارش "ورزش سه"، مناف هاشمی پس از کسب دو مدال طلا توسط فرنگی‌کاران اظهار داشت: کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی توسط ساروی و میرزازاده را به ملت ایران، مدال‌‌آوران و عزیزانی که در کشتی فرنگی نقره و برنز باارزشی را در آسیا گرفتند، تبریک می‌گویم.

با این دو طلا مجموع مدال طلای ما به عدد ۸ رسید و باید در روزهای باقیمانده در کاراته، وزنه‌برداری، جوجیتسو، کبدی و کشتی آزاد امید به کسب مدال داریم. در شطرنج هم نمایندگان ما تا اینجا خوب کار کردند و سرگروه هستیم و امیدوار به تاریخ‌سازی در این رشته هستیم همان‌طور که در تنیس روی میز، ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری کوهستان و اسکیت تاریخ‌سازی کردیم‌.

وی در ادامه افزود: تصور می‌کنیم ۶-۷ مدال طلای دیگر بگیریم و بیشترین امید ما به کشتی آزاد است و از خدا می‌خواهیم پشتیبان این جوانان و ملت ایران باشد‌ تا با این طلاهای خوب، جایگاه ششم را حفظ کنیم. در حال حاضر با چین تایپه در رقابت هستیم و این نشان می‌دهد سایر کشورها در این ۵ سال گذشته بی‌کار نبودند.

سرپرست كاروان ايران در پايان گفت: بچه‌های ما هم محدودیت و سختی‌هایی داشتند. تشکر می‌کنیم که دولت در دو سال گذشته از ورزش حمایت کرد در چند سال گذشته هم همه تلاش کردند. آنچه می‌بینید نتیجه ۵ سال گذشته فدراسیون‌هاست.

دیدگاه‌ها