کد خبر : 1970528 | 13 مهر 1402 ساعت 18:56 | 76.2K بازدید | 34 دیدگاه

الماس جدید سیتی: بهترین پاسور تاریخ چمپیونزلیگ

یوشکو گواردیول، مدافع منچسترسیتی، در دیدار دیشب این تیم مقابل لایپزیش رکوردی استثنایی ثبت کرد و رکورد بیشترین پاس صحیح در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا را شکست.

الماس جدید سیتی: بهترین پاسور تاریخ چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، یوشکو گواردیول که چند هفته‌ای از پیوستنش به منچسترسیتی می‌گذرد، دیشب به ورزشگاه خانگی تیم سابقش لایپزیش برگشت و نمایشی خیره‌کننده داشت تا نشان دهد منچسترسیتی چرا برای خرید او تا این حد اصرار داشت.

این ملی‌پوش کروات از زمان شروع به بازی برای تیم پپ گواردیولا به دور از حاشیه مشغول بازی بوده و در هر بازی آمار خیره‌کننده‌ای داشته است. او دیشب در ردبول آرنا رکوردی استثنایی ثبت کرد: 112 پاس صحیح در دیدار سیتی و لایپزیش. گواردیول با این آمار نامش را به عنوان رکورددار بیشترین پاس صحیح در یک مسابقه در تاریخ چمپیونزلیگ ثبت کرد.

1936232

فارغ از این آمار از نگاه فنی هم بازی دیشب گواردیول مقابل تیم سابقش بدون شک بهترین عملکرد او از زمان پیوستن به سیتی بود. گواردیول که در پست دفاع چپ به میدان رفته بود، به خصوص در نیمه اول که سیتی حاکم بلامنازع میدان بود با پاس‌های تیزهوشانه نقش مهمی در بازی‌سازی تیم پپ گواردیولا بازی کرد.

1936233

لایپزیش قصد داشت در شروع بازی از گواردیول تجلیل کند، اما این مراسم با مخالفت سرمربی سیتی مواجه شد. مسئولان لایپزیش در عوض در پایان بازی تندیسی از نماد باشگاه‌شان را به پاس سال‌ها بازی گواردیول در این تیم آلمانی به او اهدا کردند.

دیدگاه‌ها