کد خبر : 1970531 | 13 مهر 1402 ساعت 19:08 | 22.4K بازدید | 41 دیدگاه

ستاره هلندی رسم وفا را به جا نیاورد

طعنه سنگین به یووه: بایرن مدعی اروپاست نه شما!

ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، در اظهارنظری که یوونتوسی‌ها را عصبانی خواهد کرد گفت علت انتقالش به بایرن این بوده که این تیم به مراتب بیشتر از یووه شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد.

طعنه سنگین به یووه: بایرن مدعی اروپاست نه شما!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دلیخت، مدافع 24ساله هلندی، بعد از سال‌ها بازی در یوونتوس در تابستان 2022 باشگاه ایتالیایی را ترک کرد و راهی آلمان شد تا پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند.

با اینکه از زمان روی کار آمدن توماس توخل این مدافع هلندی تا حدودی با بی‌مهری او مواجه شده، ولی تابستان گذشته کادر فنی وقت بایرن مونیخ اعتقاد زیادی به این مدافع داشت و بایرن مونیخ برای جذب او 67 میلیون یورو به یوونتوس پرداخت.

1936236

دلیخت امروز در یک مصاحبه طعنه‌ای به تیم سابقش یوونتوس زد که مسلما هواداران یووه را از او عصبانی خواهد کرد. دلیخت مدعی شد تصمیم برای پیوستن به بایرن برایش راحت بوده، چرا که این تیم شانس به مراتب بیشتری برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد.

ستاره آلمانی در صحبت‌هایش گفت: "بایرن فصل قبل توسط ویارئال از چمپیونزلیگ حذف شده بود. آنها با ایجنت من تماس گرفته بودند. وقتی او از من سوال کرد، بلافاصله گفتم اگر امکانش هست حتما می‌خواهم به مونیخ بروم. من در یوونتوس حس خوبی داشتم ولی وقتی باشگاهی مثل بایرن مونیخ به سراغ شما می‌آید که همیشه مدعی قهرمانی در چمپیونزلیگ است دیگر نیازی به فکر کردن نیست".

دیدگاه‌ها