کد خبر : 1970535 | 13 مهر 1402 ساعت 19:19 | 28.9K بازدید | 12 دیدگاه

همه چیز واضح است، در ورزشگاه همیشگی بازی می‌کنیم

فتاحی: آقای رییس، چرا اصرار به کار غیرقانونی دارید

قائم مقام و مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان تاکید کرد برگزاری مسابقه این تیم با استقلال در ورزشگاه تازه تاسیس امکان‌پذیر نیست.

فتاحی: آقای رییس، چرا اصرار به کار غیرقانونی دارید

به گزارش "ورزش سه"، مسئله ورزشگاه میزبان مس رفسنجان از استقلال در هفته هفتم از صبح امروز حواشی فراوانی را ایجاد کرده است. با وجود اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال و باشگاه مس رفسنجان در خصوص برگزاری بازی با استقلال در ورزشگاه شماره دو شهدای مس اما مهدی جهانشاهی، رییس هیات فوتبال استان کرمان، که در روزهای گذشته نیز تاکید زیادی داشت تا بازی را به ورزشگاه تازه احداث شده ببرد، طی مصاحبه‌ای عجیب بار دیگر ادعا کرد که بازی روز شنبه در ورزشگاه جدید رفسنجان برگزار خواهد شد!

این اظهارنظر عجیب واکنش سعید فتاحی قائم مقام و مدیرورزشی کنونی باشگاه مس رفسنجان را در پی داشت. فتاحی در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه"  گفت: «طبق قانون هر باشگاه موظف است قبل از شروع فصل ورزشگاه خود را به عنوان میزبان مسابقات خود به سازمان لیگ معرفی کند که ورزشگاه شماره دو شهدای مس معرفی شده و در صورت تغییر ورزشگاه میزبان، طبق قوانین باید دو هفته قبل از بازی درخواست کتبی و رسمی خود را به سازمان لیگ ارائه بدهد.»

1929397

قائم مقام و مدیرورزشی باشگاه مس رفسنجان ادامه داد: «با توجه به اینکه ورزشگاه شماره یک شهدای مس هنوز تکمیل نشده و نواقصی دارد و البته به باشگاه مس رفسنجان هم تحویل داده نشده، ما هیچ درخواستی برای تغییر ورزشگاه میزبان خود به سازمان لیگ ارائه نداده‌ایم و مشخصا بازی با استقلال در ورزشگاه شماره دو شهدای مس که در بازی‌های قبلی نیز میزبان مسابقات خانگی‌مان بود، برگزار خواهد شد».

فتاحی درباره اینکه جهانشاهی رییس هیات فوتبال استان کرمان بار دیگر ادعا کرده بازی مس و استقلال در ورزشگاه جدید رفسنجان برگزار می‌شود، گفت: «قوانین مشخص است و برای ما هم شائبه برانگیز است که چرا آقای رییس هیات فوتبال استان کرمان اینقدر اصرار به انجام کار غیرقانونی دارند؟ امروز آقای سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ، هم در این خصوص اظهارنظر کردند و گفتند که بازی در ورزشگاه شماره دو برگزار می‌شود.»

فتاحی در پایان افزود: «همه مسائل در این خصوص مشخص است. ما درخواستی برای تغییر ورزشگاه خانگی خود نداشتیم، با این حال در پی حواشی ایجادشده به طور رسمی بار دیگر اطلاع‌رسانی کردیم که بازی در ورزشگاه شماره دو شهدای مس برگزار می‌شود. بحث دیگری هم باقی نمی‌ماند و دوست نداریم با مطرح کردن برخی صحبت‌ها تمرکز تیم خودمان را در آستانه بازی حساس با استقلال برهم بزنیم. خوشبختانه همه شرایط مهیای یک میزبانی خوب از تیم استقلال است و ان‌شاءالله شاهد بازی خوبی در روز شنبه باشیم.»

دیدگاه‌ها