کد خبر : 1970586 | 13 مهر 1402 ساعت 23:48 | 54.4K بازدید | 106 دیدگاه

بهروز عطایی از اینستاگرام هم استعفا داد! (عکس)

صفحه اینستاگرام بهروز عطایی، سرمربی سابق تیم‌ملی والیبال ایران، غیرفعال شد.

بهروز عطایی از اینستاگرام هم استعفا داد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه بهروز عطایی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران بعد از باخت برابر جمهوری چک از سمت خود استعفا کرد، حالا صفحه شخصی خود در اینستاگرام را هم غیرفعال کرد.

بهروز عطایی که در چند ماه گذشته تحت شدیدترین فشارها و انتقادات بود، حالا با کنار رفتن از تیم ملی والیبال برای همیشه و همچنین اینستاگرام به طور موقت، به دنبال آرامش است تا بتواند با تمرکز و روحیه بهتری لیگ برتر والیبال ایران را با تیم فولاد سیرجان ایرانیان آغاز کند.

1936340

بهروز عطایی پنجاه و دو ساله در بیش از دو سال سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران یک قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا، یک قهرمانی در بازی‌های آسیایی، حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۲ و سومی جام واگنر لهستان را در کارنامه خود ثبت کرد، اما به دلیل عملکرد ضعیفش که از قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ شروع و تا به امروز ادامه داشت، دیگر زیر فشارهای شدید تاب نیاورد و از هدایت تیم ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل جمهوری چک استعفا داد.

حال باید دید بهروز عطایی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران، در اولین مصاحبه خود با رسانه‌ها پس از ورود به ایران چه صحبت‌هایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها