کد خبر : 1970599 | 14 مهر 1402 ساعت 01:26 | 28K بازدید | 6 دیدگاه

انتقاد عجیب مورینیو پس از برد: وحشتناک بودیم!

ژوزه مورینیو با وجود برتری 4-0 رم مقابل سروت سوئیس می‌گوید عملکرد شاگردانش در نیمه اول وحشتناک بود.

انتقاد عجیب مورینیو پس از برد: وحشتناک بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ اروپا امشب به مصاف سروت سوئیس رفت و با نتیجه 4-0 به برد دست پیدا کرد.

ژوزه مورینیو درباره این بازی گفت: "نیمه اول وحشتناک بود. من آن را دیدم و دوست نداشتم، ما هیچوقت پرس نکردیم، خیلی منفعل بودیم، اجازه دادیم آن‌ها بازی کنند. در نیمه دوم نگرش، ریتم و شدت تیم تغییر کرد.

1936361

بولت فولاداولین بازی فیکس آندره آ بلوتی و روملو لوکاکو؟

در نیمه اول هیچ چیزی وجود نداشت. وقتی با آن دو بدون پائولو بازی می‌کنیم، خلاقیت نداریم، بازیکنی که به عنوان یک ارتباط دهنده عمل می کند. وقتی این دو با هم هستند، دو بازیکن فیزیکی در محوطه جریمه هستند، دو بازیکنی هستند که میل گلزنی دارند، اما بازی با پائولو یا بدون آن چیز دیگری است.

بولت فولادمصدومیت لورنزو پلگرینی؟

متأسفانه او بازیکنی با پتانسیل فوق العاده است اما سابقه مصدومیت دارد که او را با مشکلاتی مواجه می‌کند. هنوز با پزشکان صحبت نکرده‌ام، اما به نظرم آسیب عضلانی به نظر می‌‌رسید.

بولت فولادصحبت‌های جوزپه برگومی درباره عملکرد خط میانی؟

من احمق نیستم. وقتی برگومی صحبت می‌کند، همیشه درست صحبت می‌کند. درست است، ما هنوز استحکام نداشتیم، زیرا بازیکنان به صورت منظم وجود ندارند، رناتو سانچس برای ما مهم است و حضور او به معنای سرعت بیشتر است. اما او یک بازی انجام داد و الان بیرون است. ما به زمان نیاز داریم.

دیدگاه‌ها