کد خبر : 1970631 | 14 مهر 1402 ساعت 11:52 | 78.5K بازدید | 39 دیدگاه

شخصیتی از رونالدو که هرگز ندیدیم: عاشق خنده بلند!

آرون رمزی، ستاره سابق یوونتوس، می‌گوید کریستیانو رونالدو بسیار شوخ و عاشق خنده‌های بلند است.

شخصیتی از رونالدو که هرگز ندیدیم: عاشق خنده بلند!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در طول دوران فوتبالش همیشه بسیار سخت‌گیر بوده و این موضوعی است که بسیاری از بازیکنانی که کنارش حضور داشته‌اند به آن اشاره می‌کنند. 

این ستاره پرتغالی به تلاش بیش از حد در تمرینات و همچنین داشتن رژیم غذایی سفت و سخت مشهور است که در زمان حضورش در یوونتوس واکنش بسیاری از بازیکنان وقت این تیم را به همراه داشت. 

اما حالا رمزی که در همان بازه زمانی پیراهن یووه را به تن داشت و شانس بازی کنار این بازیکن را به دست آورد، از روی دیگر شخصیت او صحبت کرده که شاید برای بسیاری ناشناخته مانده بود. 

1928485

این ستاره ولزی سابق یوونتوس در گفتگو با فورفورتو در این باره اظهار داشت: «او درست مثل هر شخص دیگری است! شاید گفتن این جمله خسته‌کننده به نظر برسد اما حقیقت دارد. او اهل شوخی کردن و خنداندن دیگران است و خندیدن را بسیار دوست دارد اما وقتی زمان تمرین برسد، کاملا متمرکز است و فقط به کار فکر می‌کند.»

رونالدو سه سال در فاصله سال‌های 2018 تا 2021 در یوونتوس توپ زد و پس از آن تصمیم گرفت به منچستریونایتد برگردد و زمستان سال گذشته هم اولدترافورد را به مقصد النصر ترک کرد تا راه را برای کوچ بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا به عربستان باز کرده باشد.

دیدگاه‌ها